Zagrajmy w...
Fraps problem - Printable Version

+- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl)
+-- Forum: Zagrajmy W... (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Thread: Fraps problem (/showthread.php?tid=142)



Fraps problem - Lubto - 07-03-2011 00:23

Witam od jakiegoś czasu mam problem z frapsem tzn żyje on własnym życiem np kiedy chcę nagrać jakieś zagrajmy w np w coop w Conflict Global Storm to mimo że sprzęt powinien spokojnie utrzymać tą grę na najwyższych detalach i włączonym frapsem to mam jakieś żałosne 15 klatek 20 i czasami jak zresetuje komputer to mam stałe 30 klatek ale to nie zawszę działa limit klatek mam oczywiście ustawiony na 30 klatek i przez to też spóźnia mi się dzwięk z mikrofonu i się nie synchronizuje z dźwiękiem z gry np ja odpowiadam na pytanie od kolegi zanim on je zada :P albo też jest tak że czasami mi nie nagrywa dźwięku z mikrofonu a czasami nagrywa takie bajery dzieją się często w grach na multi coop itp a na singlu to rzadko się zdarza to tylko czasami jest problem z klatkami a i dodam że zmieniałem wersje frapsa już na różne i ciągle to samo POMOCY!
Tutaj macie zdjęcia z ustawieniami mojego frapsa

http://www.przeklej.pl/plik/zdjecia-rar-0028220rn40i

Peceta mam takiego

System operacyjny Windows 7 Ultimte 32bit
Procesor Intel Pentium Dual Core 2.66Ghz 2x
Rama 2.00 GB DDR2 667Mhz
Karta Graficzna Geforce 8800GTS DDR3 512MB 256BIT ZOTAC
Dysk Twardy 200GB
Łącze 50 mbs UPC

Wymagania Conflict Global Storm
Minimalne:

1. System operacyjny Windows 2000/XP SP2
2. Procesor Intel Pentium 4 1.5 GHz
3. 256 MB RAM
4. Karta graficzna 64 MB RAM kompatybilna z DirectX, obsługująca technilogię T&L
5. 2.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
6. CD-ROM x8

Zalecane:

1. System operacyjny Windows 2000/XP SP2
2. Procesor Intel Pentium 4 2.5 GHz
3. 512 MB RAM
4. Karta graficzna 128 MB RAM kompatybilna z DirectX 9.0c, obsługująca technologię T&L oraz Pixel Shader
5. 2.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
6. CD-ROM x24

Tutaj daję przykładowe zagrajmy z singla w którym dźwięk z mikrofony nie synchronizuje się z dźwiękiem z gry http://www.youtube.com/watch?v=uy76_Ns8psA&feature=channel_video_title oglądajcie od 31:57 w tym przypadku to dźwięk z gry wskakuje za szybko jest odgłos umierającego szturmowca a on umiera dopiero po 1 sekundzie czasami się też tak dzieje że tak jak już napisałem że coś mówię za szybko nie w tym momencie w którym to na prawdę powiedziałem strasznie ciężko mi opisać ten problem ale mam nadzieje że zrozumiecie : )


RE: Fraps problem - Kern3l - 19-03-2011 15:05

Co do klatek - będziesz miał w większości gier limit do 30, to normalne. Sprawdź, czy ilość klatek poprawia się (zbliża do 30) jak wyłączasz wszelkie możliwe efekty. Jeśli tak, to niestety "wyżej dupy nie podskoczysz", trzeba upgrade'ować sprzęt.

Co do dźwięku - sprawdź, ile Hz masz przy mikrofonie i przy głośnikach (w sterownikach windowsowych/od karty dźwiękowej). W windzie: "właściwości: mikrofon" > zaawansowane. Spróbuj np. "2... 16... 96000". Jaką masz dźwiękówkę? Jaki masz mikrofon? W jaki sposób rozwiązałeś nagrywanie mikrofonu + gry jednocześnie? Czy problem występuje w plikach jakie wypluwa fraps, czy jedynie w sklejonych?

Postaraj się wyczerpująco odpisać na owe pytania.


RE: Fraps problem - fszeker - 12-12-2012 22:47

Fraps wbrew pozorom zużywa bardzo dużo zasobów. Więc raczej sprzęt nie uciąga. Też kiedyś tak miałem ale zrobiłem upgrade... Polecam Dxtory -- niewiele droższy a o wiele lepszy...