Jaki monitor lepszy? - Printable Version +- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl) +-- Forum: Zagrajmy W... (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=16) +--- Thread: Jaki monitor lepszy? (/showthread.php?tid=2460) |
Jaki monitor lepszy? - FikSsu - 19-12-2012 22:47 Siema. Mój problem polega na tym ,że nie znam się zbytnio na monitorach.. Moje pytania są następujące : - O co chodzi z kontrastem ,jaka skala najlepsza (chodzi np kontrast 4000:1 a 10000:1) - Im więcej cali ,tym większe obciążenie karty? - Czas reakcji? - Jasność (im większa tym lepsza?) - LCD a LED I to chyba wszystko .. możecie jeszcze coś dodać od siebie na temat monitorów. Offtop. Czemu piszę na forum zagrajmy? Ponieważ monitor to też część nagrywania ,część techniczna. RE: Jaki monitor lepszy? - Grzesiiu - 20-12-2012 07:57 1. Im większa liczba przed dwukropkiem tym lepiej. 2. Po części tak,czyt. im większa rozdzielczość tym większe obciążenie karty (w grach) a na pulpicie prawie nie ma to znaczenia 3. Im mniej tym lepiej,ok 4ms. 4. Tak 5. Nie ma znaczenia,to tylko rodzaj podświetlenia matrycy. LED'y są cieńsze i chyba bardziej energooszczędne. RE: Jaki monitor lepszy? - FikSsu - 20-12-2012 13:40 Dzięki za wyjaśnienie ,ale jeżeli jest monitor 21,5 cala a 24 cale i mają tę samą rozdzielczość ,to monitor który ma 24 cali powoduje większe obciążenie dla karty? RE: Jaki monitor lepszy? - john - 20-12-2012 14:20 Obciążenie zależy od rozdzielczości (zawsze możesz ją zmniejszyć), takie same mają obciążenie dla karty z tym że na 24 calowym będziesz miał większe piksele i będzie przez to gorszy obraz ale za to większy (w nagrywaniu gier ilość cali nie ma znaczenia). RE: Jaki monitor lepszy? - Malix - 21-12-2012 21:01 " RE: Jaki monitor lepszy? - FikSsu - 22-12-2012 01:18 @Malix Nie interesowało mnie to nigdy ,więc pytam ; ) Kto pyta nie błądzi :) RE: Jaki monitor lepszy? - WinterWolf - 22-12-2012 19:22 Monitor z LED jest po prostu podświetlany diodami LED. Są to zwykłe monitory LCD