Zagrajmy w...
Jeden z tych dwóch mikro oraz dysk twardy - Printable Version

+- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl)
+-- Forum: Zagrajmy W... (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Thread: Jeden z tych dwóch mikro oraz dysk twardy (/showthread.php?tid=3400)



Jeden z tych dwóch mikro oraz dysk twardy - ZabojcaPL - 06-07-2013 14:55

1. Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie kupna mikrofonu( nie do nagrywania ale przede wszystkim do skype , ponieważ do nagrywania zbieram aktualnie na jakiś dobry :) ) . I znalazłem dwie dość tanie oferty na komputroniku . Czy mógłby ktokolwiek z Was polecić bądź powiedzieć który z nich jest lepszy?

http://www.komputronik.pl/product/96235/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Tracer_TRS_3_S3.html

http://www.komputronik.pl/product/182965/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Hama_mikrofon_Desktop_CS_198.html



2. Czy mógłby ktoś mi podać ''dobre'' dyski twarde mające ok. 1TB? Jestem zielony w tym dlatego tak napisałem ;d


RE: Jeden z tych dwóch mikro oraz dysk twardy - Tectologic - 06-07-2013 22:58

Te mikrofony to ścierwa :) Jeżeli chcesz je do skype to nie różnią się niczym od tych za 20 zł.
Będziesz 5 dych w plecy.
Oddałem kumplowi mikro za 12 zł z randomowego sklepu i da się z nim normalnie gadać na skype.

Co do dysków 1TB to możesz wziąć WD Black WD1002FAEX-00Z3A0 (1TB, 7200 obr/min, 64 mb cache, mały pobór mocy) ~300zł, bądź Seagate SV35 ST1000VX000 1TB, który w testach wypadł lepiej, a kosztuje raptem 270zł.

Jeżeli zależy Ci na szybkim przesyle to poszukaj dysku 10500 obr/min tylko tutaj cena może "troszeczkę" wzrosnąć :D


RE: Jeden z tych dwóch mikro oraz dysk twardy - ZabojcaPL - 07-07-2013 12:31

Okej dzięki a takie jedno pytanie, jaki mikrofon polecacie do nagrywania gier? Oczywiście nie chodzi mi żeby od razu ktoś mi wskakiwał z Blue Yeti albo innym ale chciałbym jakąś rozsądną cenę. W sumie masz rację wolę wydać więcej i mieć taki do nagrywania i skype i niż być te 50 dych w plecy