Zagrajmy w...
TheLMkk - Printable Version

+- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl)
+-- Forum: Inne (/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Kosz (/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: TheLMkk (/showthread.php?tid=346)



TheLMkk - TheLMkk - 16-06-2011 13:26

Witajcie!
Jestem początkującym zagrajmerem, robię serie z różnych gier (Tych które mi się podobają lub dostałem/kupiłem i gram na ślepo ;)).

Aktualne:
- Call of Duty Modern Warfare

Zakończone projekty:
- Portal 2 - 19 części
- Worms Reloaded - 16 części
- F.3.A.R. - 21 części
- Alien Swarm - 7 części
- Plants versus Zombie - 28 części

Planowane projekty:
- Lost Planet [1 & 2]
- Spore
- Bulletstorm
- Crysis [1 & Warhead & 2]
- Mirror's Edge
- Kane & Lynch 2: Dog Days

Link do kanału: http://www.youtube.com/user/TheLMkk

Cóż, to chyba na tyle...
Pozdrawiam!


RE: TheLMkk - Przemol360 - 19-06-2011 11:46

Ogólnie podoba mi się twój kanał. Jeśli chodzi o filmy też nie jest źle. Dobrze komentujesz i prowadzisz przez gre. Tylko w tym pierwszym filmiku z Mafii 2 słabo Cię słychać, ale to npaewno poprawisz :).


RE: TheLMkk - TheLMkk - 19-06-2011 18:50

Cóż, dzięki. ;)
Co do Mafii II, nagrywałem ją jeszcze na Windows XP, teraz mam 7 i już nagrywam oddzielnie każdą ścieżkę audio.


RE: TheLMkk - TheLMkk - 01-09-2011 21:54

1szy post został zaktualizowany. Skończyłem 3 projekty przez ten czas i jak narazie zbieram się do nagrywania czwartej części CoD'a.


RE: TheLMkk - ADominacja - 03-09-2011 12:52

Popraw playlisty (filmy są w złej kolejności), brak zakładki "Przesłane filmy" (są tylko playlisty, a to źle). Nie baw się w VVitchavena (nie zmieniaj głosu, nie przeklinaj bez celu).
Reszta- OK


RE: TheLMkk - TheLMkk - 03-09-2011 13:06

Dzięki za porady - co do tego akurat to zmienianie głosu jakoś polubiłem. Co do przeklinania akurat się posłucham. Teraz mam przerwę między let's playami więc je ogarnę.


RE: TheLMkk - Przemcio - 04-09-2011 10:30

Przeczytałem Twój biuletyn o treści: