Zagrajmy w...
Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie - Printable Version

+- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl)
+-- Forum: Zagrajmy W... (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pomoc (/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Thread: Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie (/showthread.php?tid=655)



Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie - LevirPL - 10-09-2011 08:38

Witam wszystkich!
Od wczoraj borykam się z pewnym problemem. Jestem początkującym zagrajmerem. Chciałem tak jak zwykle wstawić filmik na youtube. Tylko tym razem skonwertowałem go w formacie mp4, a nie w avi tak jak zwykle. Wszystko szło genialnie i pojawił się link do mojego filmiku. Aż tu nagle wyskakuje napis, że film jest za długi. Film miał ponad 14 minut, a po wstawieniu pisało, że ma 29 minut, czyli wstawił się podwójnie. Za drugim razem było tak samo - co mam zrobić, żeby nie wstawiał się dwa razy. Czy to wina tego, że jest w formacie mp4? Filmy konwertuję programem "Format Factory".
Z góry bardzo dziękuję za pomoc i fatygę!


RE: Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie - Sakulos - 10-09-2011 17:52

konwertuj programem free make video czy cos takiego , przy nim nie ma problemów a darmowy i prosty w obsłudze


RE: Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie - TheKonZeb - 10-09-2011 18:40

Miałem ten sam problem i po obejrzeniu tego filmu moje problemy zostały rozwiane.
http://www.youtube.com/watch?v=GlrS5RAA2Uc


RE: Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie - LevirPL - 11-09-2011 09:44

Dzięki wielkie wszystkim za pomoc. W sumie problem rozwiązałem już wcześniej, przed przeczytaniem Waszych komentarzy, ale dzięki.
Problem rozwiązałem zmieniając format pliku z mp4 na avi, czyli problemem był po prostu z formatem. Nigdy nie będę już konwertował w mp4...


RE: Problem z dodaniem fillmu na youtube - podwójne dodawanie - Mazzir - 12-09-2011 07:13