Zagrajmy w...
Sewirus - Printable Version

+- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl)
+-- Forum: Inne (/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Kosz (/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Sewirus (/showthread.php?tid=94)

Pages: 1 2 3


Sewirus - sewirus - 14-01-2011 16:38

Witam was, jestem początkującym zagrajmerem.

Aktualnie krece dragon age początek, nie zamierzam kręcić 2 gier na raz.

Planuje po dragon age nakręcić lp z:
Mass Effect 2
Wiedźmin
Sniper Ghost Warrior

Jestem założycielem studia butcher, oraz należę do studia vengard.

Link do kanału: http://www.youtube.com/user/sewirus


RE: Sewirus - Deso - 14-01-2011 18:05

Jesteś dość znaną osobą na YT. Czy ty czasem często nie wypowiadałeś się u Mooorasa na kanale bądź u Leita ? :P


RE: Sewirus - sewirus - 14-01-2011 19:14

zależy na jaki temat


RE: Sewirus - Deso - 14-01-2011 19:22

Czasem o grach i o machinimach jak dobrze pamiętam ? :)


RE: Sewirus - sewirus - 15-01-2011 08:40

a tak owszem. Często udzielam się na kanałach innych reżyserów.


RE: Sewirus - Lavos - 15-01-2011 09:25

Chyba kojarzę. Przypadkiem nie rozsyłałeś spamu wszystkim znajomym z YT o nowych filmikach ?
Ciekawi mnie też, jak można należeć do studia i prowadzić zupełnie inne. Czy ma to choć troszkę..sensu ?
Zrób coś z tą głośnością, na boga. Intro rozwala głośniki, a reszta cicha i to bardzo.


RE: Sewirus - sewirus - 15-01-2011 09:41

Jeżeli już to udostępniałem nowy film co sie do spamu nie liczy jak tylko jeden udostępniłem, co do studii dla mnie ma sens, ale każdy ma inne zdanie, a co do głośności powinno być juz lepiej od następnych odcinków.


RE: Sewirus - Lavos - 15-01-2011 10:33

Spam to nachalna reklama, przypominanie każdemu, że coś wgrałeś, a co każdy mógł obejrzeć dobrowolnie do tego się zalicza. Ciekawe ilu z tych znajomych właśnie po to nimi zostało, by dostawać takie powiadomienia.
Gdzie zatem leży ten sens ? Chętnie posłucham.