Post Reply 
arek1632
Author Message
arek1632

 

Post: #1
arek1632
Witam was wszystkich bardzo serdecznie. Mam na imię Arek, mam 21 lat. Robieniem Zagrajmy w zajmuję się od niedawna i muszę przyznać ze bardzo mi się to spodobało i naprawdę wciągnęło. Jako że jestem dopiero początkującym Zagrajmererem bardzo proszę o wyrozumiałość. Na moim kanale będę umieszczał Let's Play'e z tych bardziej jak i mniej znanych gier. Na początek rozpocząłem pracę nad dwoma projektami: Mortal Kombat 4 firmy Acclaim (przy wspołudziale Midway) z 1997 roku i Tekken 3 firmy Namco z roku 1998. W planach mam między innymi takie produkcje jak Lion King (oparty na filmie z 1994 roku o tym samym tytule), FIFA 07, Starcraft czy inne. Tak więc zapraszam do oglądania, komentowania i mam nadzieję subskrybowania moich filmików. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości piszcie do mnie PW na YouTube, oraz na tym forum. Możecie również przesyłać do mnie swoje propozycje Zagrajmy w, które na pewno rozważę.

Adres mojego kanału to: http://www.youtube.com/user/arek1632

Pozdrawiam
Arek.
29-08-2011 18:59
Quote this message in a reply
punio7 Offline
*

Posts: 1.019
Joined: Jan 2011 {socialsites}


Post: #2
RE: arek1632
Quote:4. W dziale tym, mogę być prezentowane kanały na których jest minimum 30 opublikowanych filmów i w tym skończona przynajmniej jedna gra w formie Zagrajmy W, Walkthrough i tym podobne. Oprócz tego, użytkownik musi napisać co najmniej 3 sensowne posty na forum - czyli takie które wnoszą coś do dyskusji.

Twój temat nie był zgodny z powyższym regulaminem i dlatego został przeniesiony do kosza. Jeżeli sądzisz iż temat został przeniesiony bezpodstawnie, albo twój kanał zaczął spełniać ww. wymóg to napisz do jednego z moderatorów a z chęcią ci pomogą.

Pozdrawiam.

[Image: 88440151.gif]
29-08-2011 19:02
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)