wiktoro198
Posts: 57
Joined: Jan 2013
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
|
|
18-02-2013 18:56 |
|
Elwood
Posts: 589
Joined: Feb 2012
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
Quote: kretyńskie argumenty
Quote: kretyńska morda
Nie ma co, to jest dopiero twardy argument. Czy Ty chociaż czytasz, co piszesz?
Also, Rojo gadający o pozytywach gier to trochę jak Nergal głoszący Biblię. Przecież wystarczy popatrzeć na jego filmiki z gier, gdzie drze japę, klnie na potęgę i rzuca słabymi, wulgarnymi żartami.
|
|
18-02-2013 19:16 |
|
wiktoro198
Posts: 57
Joined: Jan 2013
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
(20-02-2013 10:43 )Empirator Wrote: Najprawdopodobniej dostają pierdolca bo niektórzy inteligentniejsi ludzie od "ROJCIA" pokazują prawdę o nim i jego durnych zamiłowaniach, ot co :>
Póki co nikt tu nic jeszcze nie pokazał prawdy o grach i Roju. Niech ktoś opisze 14 punktów i z kontruje argumenty Roja, czekam. Pewnie nikt z was tego filmu całego nie obejrzał bo za długi. A to już wszystko wyjaśnia.
|
|
20-02-2013 11:27 |
|
appareil
Posts: 1.160
Joined: Dec 2010
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
Quote:Póki co nikt tu nic jeszcze nie pokazał prawdy o grach i Roju. Niech ktoś opisze 14 punktów i z kontruje argumenty Roja, czekam. Pewnie nikt z was tego filmu całego nie obejrzał bo za długi. A to już wszystko wyjaśnia.
Quote:Kilka faktycznych badań naukowych:
The effect of video game competition and violence on aggressive behavior - Adachi, Paul J. C. Willoughby, Teena ; Psychology of Violence, Vol 1(4), Oct, 2011. pp. 259-274
A longitudinal study of the association between violent video game play and aggression among adolescents. Willoughby, Teena Adachi, Paul J. C. Good, Marie ; Developmental Psychology, Vol 48(4), Jul, 2012. pp. 1044-1057
VIDEO GAME PLAYING AND ACADEMIC PERFORMANCE IN COLLEGE STUDENTS
BURGESS, STEPHEN R.; STERMER, STEVEN PAUL; BURGESS, MELINDA C.R. College Student Journal. Jun2012, Vol. 46 Issue 2, p376-387. 12p.
Video Games and Youth Violence: A Prospective Analysis in Adolescents Ferguson, Christopher J.. Journal of Youth & Adolescence, Apr2011, Vol. 40 Issue 4, p377-391, 15p, 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph; DOI: 10.1007/s10964-010-9610-x
Czytanie rzecz trudna?
|
|
20-02-2013 14:38 |
|
wiktoro198
Posts: 57
Joined: Jan 2013
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
(20-02-2013 14:38 )apparatus Wrote: Quote:Póki co nikt tu nic jeszcze nie pokazał prawdy o grach i Roju. Niech ktoś opisze 14 punktów i z kontruje argumenty Roja, czekam. Pewnie nikt z was tego filmu całego nie obejrzał bo za długi. A to już wszystko wyjaśnia.
Quote:Kilka faktycznych badań naukowych:
The effect of video game competition and violence on aggressive behavior - Adachi, Paul J. C. Willoughby, Teena ; Psychology of Violence, Vol 1(4), Oct, 2011. pp. 259-274
A longitudinal study of the association between violent video game play and aggression among adolescents. Willoughby, Teena Adachi, Paul J. C. Good, Marie ; Developmental Psychology, Vol 48(4), Jul, 2012. pp. 1044-1057
VIDEO GAME PLAYING AND ACADEMIC PERFORMANCE IN COLLEGE STUDENTS
BURGESS, STEPHEN R.; STERMER, STEVEN PAUL; BURGESS, MELINDA C.R. College Student Journal. Jun2012, Vol. 46 Issue 2, p376-387. 12p.
Video Games and Youth Violence: A Prospective Analysis in Adolescents Ferguson, Christopher J.. Journal of Youth & Adolescence, Apr2011, Vol. 40 Issue 4, p377-391, 15p, 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph; DOI: 10.1007/s10964-010-9610-x
Czytanie rzecz trudna?
Po pierwsze te badania nie zmieniają faktu że wszystkie ,,złe'' rzeczy które dzieją się na świecie są spowodowane bezpośrednio przez gry jak to próbują wciskać media które kompletnie nie są w temacie. Po drugie skoki agresji spowodowane przez gry nie są jakieś przerażające (strzelanie do ludzi na ulicy?) i po trzecie kwestionował bym wiarygodność tych badań.
Szkoda że nikt nie zauważa jakie zalety przynoszą, gry w materiale nadesłanym przez Roja i jest i dość wiele np że pomagają leczyć Arachnofobie czyli strach przed pająkami, działają pozytywnie na wzrok, oraz na spostrzegawczość pod warunkiem że nie spędzamy na komputerze zbyt wiele czasu. Uwierzcie że jest tego wiele więcej. I nie tylko Rojo o tym mówi.
|
|
20-02-2013 15:49 |
|
Krakenos
Posts: 19
Joined: Dec 2012
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
Wcześniejsze dowody były oparte na badaniach naukowych, Twój argument to "nie tylko Rojo tak mówi" i niczym nie poparte słowa o leczeniu strachu przed pająkami ;). Po za tym ciągle piszecie o demonizowaniu gier, ja jakoś dużo tego nie widze w mediach wbrew pozorom. Wręcz przeciwnie, uważam że sytuacja się poprawiła, czy kilka lat temu pomyślelibyście że gry będą reklamowane w tv? Bo ja osobiście się tego zbytnio nie spodziewałem.
|
|
20-02-2013 16:10 |
|
Kazaod
Posts: 28
Joined: Aug 2012
{socialsites}
|
RE: Projekt T@RCZ@- wypał czy niewypał?
(20-02-2013 15:49 )wiktoro198 Wrote: (20-02-2013 14:38 )apparatus Wrote: Quote:Póki co nikt tu nic jeszcze nie pokazał prawdy o grach i Roju. Niech ktoś opisze 14 punktów i z kontruje argumenty Roja, czekam. Pewnie nikt z was tego filmu całego nie obejrzał bo za długi. A to już wszystko wyjaśnia.
Quote:Kilka faktycznych badań naukowych:
The effect of video game competition and violence on aggressive behavior - Adachi, Paul J. C. Willoughby, Teena ; Psychology of Violence, Vol 1(4), Oct, 2011. pp. 259-274
A longitudinal study of the association between violent video game play and aggression among adolescents. Willoughby, Teena Adachi, Paul J. C. Good, Marie ; Developmental Psychology, Vol 48(4), Jul, 2012. pp. 1044-1057
VIDEO GAME PLAYING AND ACADEMIC PERFORMANCE IN COLLEGE STUDENTS
BURGESS, STEPHEN R.; STERMER, STEVEN PAUL; BURGESS, MELINDA C.R. College Student Journal. Jun2012, Vol. 46 Issue 2, p376-387. 12p.
Video Games and Youth Violence: A Prospective Analysis in Adolescents Ferguson, Christopher J.. Journal of Youth & Adolescence, Apr2011, Vol. 40 Issue 4, p377-391, 15p, 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph; DOI: 10.1007/s10964-010-9610-x
Czytanie rzecz trudna?
Po pierwsze te badania nie zmieniają faktu że wszystkie ,,złe'' rzeczy które dzieją się na świecie są spowodowane bezpośrednio przez gry jak to próbują wciskać media które kompletnie nie są w temacie. Po drugie skoki agresji spowodowane przez gry nie są jakieś przerażające (strzelanie do ludzi na ulicy?) i po trzecie kwestionował bym wiarygodność tych badań.
Szkoda że nikt nie zauważa jakie zalety przynoszą, gry w materiale nadesłanym przez Roja i jest i dość wiele np że pomagają leczyć Arachnofobie czyli strach przed pająkami, działają pozytywnie na wzrok, oraz na spostrzegawczość pod warunkiem że nie spędzamy na komputerze zbyt wiele czasu. Uwierzcie że jest tego wiele więcej. I nie tylko Rojo o tym mówi.
Kwestionował bym wiarygodność tego co mówisz. Komputer nie działa pozytywnie na wzrok jak to ująłeś, a nie wpływa na niego negatywnie pod warunkiem, iż twój wzrok nie jest w jakiś sposób uszkodzony (astygmatyzm, daleko/krótko-wzroczność). Leczy Arachnofobie, jasne u osób które jej nigdy nie miały ze względu na to, iż nie da się wyleczyć z jakiejś fobii za pomocą gier w których masz z nimi styczność bo to są piksele. Jedyne czego nie da się odeprzeć z tego co wymieniłeś to spostrzegawczość ale to jedyny plus tego.
|
|
20-02-2013 16:12 |
|