Post Reply 
Mocna muza
Author Message
kyciu96 Offline
*

Posts: 10
Joined: Jul 2012 {socialsites}


Post: #1
Mocna muza
Witam, jestem fanem muzyki metalowej ale ostatnio mam problem ze znalezieniem czegoś nowego i porządnego do słuchania.
Głównie słucham takich zespołów jak:
-Metallica
-SOAD
-Megadeath
-Nirvana
-RATM
-Slayer
Jeżeli ktokolwiek byłby w stanie polecić mi coś do słuchania w stylu powyżej podanych zespołów to byłbym bardzo wdzięczny ;D
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH Z GDYNI
09-07-2012 21:18
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gik Offline
*

Posts: 781
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #2
RE: Mocna muza
kyciu96 Wrote:Metallica, SOAD, Nirvana, Megadeath
kyciu96 Wrote:Mocna muza
[Image: BgUEo.png]

Mortician, złotko, Mortician.



[Image: aqI8D.jpg]
09-07-2012 21:33
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Infelicity Offline
*

Posts: 564
Joined: Feb 2012 {socialsites}


Post: #3
RE: Mocna muza
Mortician - Zombie Apocalypse - "Hu! Hu hu hu hu huu! Mu hu hu hu hu! Hu hu mu hu! Hu Mu hu hu!" Serio, oni coś tam śpiewają?

[Image: aeN1WWp_460sa.gif]
09-07-2012 21:36
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gik Offline
*

Posts: 781
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #4
RE: Mocna muza
Zombie powstają z grobów, łażą, jęczą, żrą. Typowo death-metalowe jojczenie. Zresztą nie liczy się tekst, tylko pierdolnięcie. Albo lulz.
http://www.youtube.com/watch?v=l7MHuuszIE8
http://youtu.be/yfTy7TMKUU0

[Image: aqI8D.jpg]
(This post was last modified: 09-07-2012 21:43 by Gik.)
09-07-2012 21:40
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Infelicity Offline
*

Posts: 564
Joined: Feb 2012 {socialsites}


Post: #5
RE: Mocna muza
Ok, ja polecę Ci, jeśli tylko nie odstraszają Ciebie takie klimaty - Gorgoroth. Prawdziwi "black metalowcy". Nie tam jakiś Behemoth, tylko dobry norweski black metal.




[Image: aeN1WWp_460sa.gif]
09-07-2012 21:43
Find all posts by this user Quote this message in a reply