Post Reply 
Przemol360
Author Message
Przemol360 Offline
*

Posts: 13
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #1
Przemol360
Witam was wszystkich :). Chciałem wam przedstawić swój kanał. Na początku coś o mnie. Jestem początkującym zagrajmerem i rozpocząłem swoją przygodę z tym zawodem niedawno :).

Ukończyłem:
- Batman Arkham Asylum

Nagrywam:
- Medal Of Honor

W Przyszłości:
- Stalker: Cień Czarnobyla
- Crysis (1, 2)
- Homefront

Link do mojego kanału yt: http://www.youtube.com/user/przemolx1242?feature=mhee. :)

Mam nadzieję, że komuś spodoba się moje zagrajmy. Wpiszcie w komentarzach wasze opinie dotyczące mojego zagrajmy.

Pozdrawiam :)
(This post was last modified: 21-06-2011 15:30 by Przemol360.)
21-06-2011 13:45
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
BaToNxPL Offline
*

Posts: 21
Joined: Apr 2011 {socialsites}


Post: #2
RE: Przemol360
może takie jest tylko moje wrażenie, ale masz bardzo cicho nagrywanie dźwięku z gry i jest on nieco zniekształcony. Radziłbym sobie odpuścić Crysisa i Stalkera bo tego jest tak naprawdę pełno.
22-06-2011 09:39
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Przemol360 Offline
*

Posts: 13
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #3
RE: Przemol360
Wiem, że mam bardzo cicho i nie wiem czy to przez zintegrowaną karte dźwiękową czy przez coś innego :(. Jeszcze głośniki włączam aby było słychać cokolwiek z danej gry. Może coś doradzicie? ;p
(This post was last modified: 22-06-2011 10:28 by Przemol360.)
22-06-2011 10:26
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
punio7 Offline
*

Posts: 1.019
Joined: Jan 2011 {socialsites}


Post: #4
RE: Przemol360

[Image: 88440151.gif]
22-06-2011 11:05
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Przemol360 Offline
*

Posts: 13
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #5
RE: Przemol360
Okej już sobie poradziłem z głosem w grze. Dzięki wielkie za pomoc ;)
22-06-2011 11:32