Zagrajmy w...
Mocna muza - Printable Version

+- Zagrajmy w... (http://zagrajmyw.keep.pl)
+-- Forum: Inne (/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Muzyka (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Mocna muza (/showthread.php?tid=1456)

Pages: 1 2

Mocna muza - kyciu96 - 09-07-2012 21:18

Witam, jestem fanem muzyki metalowej ale ostatnio mam problem ze znalezieniem czegoś nowego i porządnego do słuchania.
Głównie słucham takich zespołów jak:
-Metallica
-SOAD
-Megadeath
-Nirvana
-RATM
-Slayer
Jeżeli ktokolwiek byłby w stanie polecić mi coś do słuchania w stylu powyżej podanych zespołów to byłbym bardzo wdzięczny ;D
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH Z GDYNI

RE: Mocna muza - Gik - 09-07-2012 21:33

kyciu96 Wrote:Metallica, SOAD, Nirvana, Megadeath
kyciu96 Wrote:Mocna muza
[Image: BgUEo.png]

Mortician, złotko, Mortician.

RE: Mocna muza - Infelicity - 09-07-2012 21:36

Mortician - Zombie Apocalypse - "Hu! Hu hu hu hu huu! Mu hu hu hu hu! Hu hu mu hu! Hu Mu hu hu!" Serio, oni coś tam śpiewają?

RE: Mocna muza - Gik - 09-07-2012 21:40

Zombie powstają z grobów, łażą, jęczą, żrą. Typowo death-metalowe jojczenie. Zresztą nie liczy się tekst, tylko pierdolnięcie. Albo lulz.
http://www.youtube.com/watch?v=l7MHuuszIE8
http://youtu.be/yfTy7TMKUU0

RE: Mocna muza - Infelicity - 09-07-2012 21:43

Ok, ja polecę Ci, jeśli tylko nie odstraszają Ciebie takie klimaty - Gorgoroth. Prawdziwi "black metalowcy". Nie tam jakiś Behemoth, tylko dobry norweski black metal.

RE: Mocna muza - Argemen - 09-07-2012 23:53

Palić grabić i gwałcić. A tak wgl mówiąc że SOAD i Nirvana (jezu, dlaczego ten zespół powstał) to metal, to przyjebałeś. Brakowało tam tylko Linkin Parku

RE: Mocna muza - kyciu96 - 10-07-2012 07:41