Kern3l

Posts: 589
Joined: Mar 2011
{socialsites}
|
RE: Haterzy i Hackerzy
(11-01-2011 09:56 )Deso Wrote: A ja mam gdzieś haterów. Kozaki przez kabel ale cieniasy w świecie więc nimi się nie przejmuje. Czy ktoś daje plusa lub minusa. Ja robię LP dla przyjemności.
Popieram.
(11-01-2011 14:08 )ModronCube Wrote: Błąd. Haker to człowiek, który włamuje się na strony czy łamie zabezpieczenia w celu sprawdzenia swoich umiejętności.
Haker to zapalony praktyk komputerowy. Obecnie także za hakerów uważa się ludzi, którzy penetrują zabezpieczenia dla własnej przyjemności. Z kolei cracker to wandal, osoba łamiąca zabezpieczenia dla korzyści, bądź zaszkodzenia atakowanym. Oczywiście wszystkie definicje są nieścisłe.
(11-01-2011 18:03 )ModronCube Wrote: Hejter nigdy nie będzie hakerem, ponieważ to wymaga samozaparcia i umiejętności. Hejter stawia na efekty uzyskiwane prostymi środkami, żadne subtelności jego się nie trzymają.
Nigdy nie mów nigdy (<- większej hipokryzji w jednym powiedzeniu nie słyszałem ;D). Jednakże zgadza się, prawdopodobieństwo połączenia haker + hater jest bardzo niskie. Za to cracker często jest rozwiniętą wersją hatera.
(11-01-2011 20:22 )SeedPL Wrote: Quote:Nie możesz wiedzieć, czy jego specjalizacją nie jest łamanie szyfrów.
O. Uczymy się o szyfrach w harcerstwie. Jestem hakerem!
Hakerzy też enigmę rozszyfrowali.
Łamaniem szyfrów zajmują się kryptoanalitycy, a Enigmę rozszyfrowała trójka Polaków (o specjalizacji matematyka i kryptologia).
(25-04-2011 22:35 )Roofix Wrote: Jak kupiłem grę, mam ją kilka lat, płytka się psuje (nie mogę ponownie gry zainstalować) to co, mam znowu ją kupować? Ściągnę grę i będę miał spokój. Wszak wcześniej grę kupiłem legalnie.
Dokładnie! Tak samo ja robię, gdy np. grę mam w domu (gdzie rzadko bywam) - ściągnę po prostu z sieci. W tym wszystkim chodzi o to, by dawać wynagrodzenie ludziom, którzy są autorami danego dzieła. Nie chodzi o to, byś sobie nakładał dodatkowych, niepotrzebnych kosztów.
<object type="text/html" data="http://bit.ly/ofoRM0" width="100%" height="125px"></object>
|
|
26-04-2011 14:37 |
|