Post Reply 
Wiedźmin 2
Author Message
Kern3l Offline
*

Posts: 589
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #61
RE: Wiedźmin 2
W razie gdybyście chcieli wyłączyć akcelerację w myszce:

Quote:I have just figured it out, what you need to do is to open Documents\Witcher 2\Config\User.ini and then find the [MouseInput] section and set as below:

MouseSmoothness=0 Smoothness=0

Poza tym widziałem w tym pliku dosyć zabawny napis:
Quote:UberSampling=0
;>

<object type="text/html" data="http://bit.ly/ofoRM0" width="100%" height="125px"></object>
19-05-2011 22:29
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #62
RE: Wiedźmin 2
Grałem, wzrok marnowałem, i:
-kiepskie minigry, walka na pięści to typowe 'małpa widzi, małpa naciska'; siłowanie się na rękę to nudne balansowanie kursorem; kości, które w wymagają rzutów? po co?;
-picie mikstur, nie rozumiem czemu WSZYSTKIE mikstury muszą być zażywane w trybie medytacji; często bywa tak, że nie wiadomo czy sytuacja będzie ciężka czy nie, nagle wybiega kilka potworów i zwykle kończy się to wesołym gangrape; brak natychmiastowego leczenia czy regeneracji połączony z brakiem zapisu podczas walk to poważna wada;
-wywalenie stylów; były bardzo pomocne i ciekawsze od pseudokombosów i skakania naokoło przeciwników, które jest na oko zbyt chaotyczne; przy okazji - wigor = energia - FUCK NO;

To chyba tyle, ile udało mi się zapamiętać.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
20-05-2011 15:54
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gik Offline
*

Posts: 781
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #63
RE: Wiedźmin 2
Czy tylko mnie się zdaje, czy ta gra wygląda, jakby jej platformą docelową były konsole? Come on - interfejs, system walki?

[Image: aqI8D.jpg]
20-05-2011 16:51
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #64
RE: Wiedźmin 2
Nie tylko. Silne się właśnie z naszymi milusińskimi eksboksami i plejstejszonami kojarzy.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
20-05-2011 17:02
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gik Offline
*

Posts: 781
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #65
RE: Wiedźmin 2
Rozwiń.

[Image: aqI8D.jpg]
20-05-2011 17:05
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #66
RE: Wiedźmin 2
System walki, filmowe i zarazem bzdurne finiszery, brak zapisu w dowolnym momencie, jak wspomniałeś, interfejs, brak porządnego widoku z góry i jak się na razie zapowiada - brak swobodnego zwiedzania świata. Nie wspominając już o tym, że znów jesteśmy z góry ustaloną postacią, co w pozycjach konsolowych jest mocno utartym zabiegiem.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
20-05-2011 17:12
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Verlaiden Offline
*

Posts: 22
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #67
RE: Wiedźmin 2
Ukończyłem dzisiaj wiedźmina 2 i muszę przyznać że ma wiele niedopracowanych elementów. Jak już wspomniał ModronCube gra została zrobiona pod konsole, jak to zauważyłem? Jeżeli skoncentrujemy się na wrogu i mamy już go dobijać celownik przenosi się na inna postać, to jest bardzo denerwujące przy większej liczbie wrogów. Geralt ma ograniczony udźwig, a brak jakiejś skrzyni czy barmana u którego można by było zostawić przedmioty ( tak było w pierwszej części) jest denerwujące. Brak stylów walki ( Silny, szybki, grupowy) został zastąpiony umiejętnościami które możemy kupować za talenty rozwoju postaci. Gdyby tego było mało początki w grze są bardzo trudne dla niedoświadczonego gracza ponieważ sama walka jest już inaczej prowadzona niż w pierwszej części, wszystko musimy wykonywać samodzielnie, dodam że przeciwnicy są bardzo mocni i najlepszą metodą na przetrwanie są przewroty które wykonuje się co chwile...
20-05-2011 17:34
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gik Offline
*

Posts: 781
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #68
RE: Wiedźmin 2
Quote:System walki, filmowe i zarazem bzdurne finiszery

Produkcja Światowej Jakości. Na Zachodzie to uwielbiają.

Quote: brak zapisu w dowolnym momencie, jak wspomniałeś, interfejs, brak porządnego widoku z góry i jak się na razie zapowiada - brak swobodnego zwiedzania świata.

No właśnie. Wszystko wskazuje na to, że platformą docelową są konsole. Chociaż nie wiem, czego ci ludzie z CD Projekt Red tam szukają, skoro nie potrafią nawet porządnie napisać gry na PC. Nie wiem, gdzie w pierwszym Wiedźminie było to swobodne zwiedzanie świata.

Quote: Nie wspominając już o tym, że znów jesteśmy z góry ustaloną postacią, co w pozycjach konsolowych jest mocno utartym zabiegiem.

Krew by mnie zalała, gdybym musiał grać jako Ciri. A nazw reszty tych pajaców z drużyny Wiedźmina nawet nie pamiętam. I tak ich nie lubiłem. Anyway, jesteś skazany na Geralta z dwóch powodów:
1. Jest on jedyną postacią, którą da się lubić w tych książkach (no, jest jeszcze Jaskier, ale on do bitki się nie nadaje).
2. Gdyby twórcy stworzyli nowych bohaterów, to fanatycy Sapkowskiego zaraz podnieśliby larum.

Ustalona postać na konsolach: jest to domena jRPG-ów. Tych akurat było najwięcej swego czasu na konsolach. Co z tego, czy grasz Geraltem, czy jakimś innym ludkiem stworzonym od podstaw? I tak miałaby ona ustaloną przez twórców przeszłość.

[Image: aqI8D.jpg]
(This post was last modified: 20-05-2011 17:47 by Gik.)
20-05-2011 17:46
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #69
RE: Wiedźmin 2
(20-05-2011 17:46 )Gik Wrote:  Produkcja Światowej Jakości. Na Zachodzie to uwielbiają.

Ano tak, zapomniano tylko, że jeśli ogłuszyłem wroga, to dziwacznie to wygląda, kiedy podczas finiszera mnie atakuje. O ile sobie przypominam, to w części pierwszej takich dziwadeł nie było i nadal wyglądało to efektownie.

Quote: No właśnie. Wszystko wskazuje na to, że platformą docelową są konsole. Chociaż nie wiem, czego ci ludzie z CD Projekt Red tam szukają, skoro nie potrafią nawet porządnie napisać gry na PC. Nie wiem, gdzie w pierwszym Wiedźminie było to swobodne zwiedzanie świata.

Nie zakwestonujesz jednak faktu, iż jedynka okazała się sporym sukcesem. Oczywiście konsole jako dodatkowy czy już od dawna główny rynek zbytu wydaje się krokiem naturalnym, jednak nadal trzeba pamiętać o udogodnieniach między platformami.
Zawsze od cPRG tego, że będę mógł zapisać grę w dowolnym momencie. A kiedy muszę ten sam kawałem przechodzić po raz enty (na przykład walka z mackowatym jegomościem, który potrafi zabić jednym ciosem), to czuję się jak dureń, który miast się rozerwać, niepotrzebnie się irytuje.

Quote:
Krew by mnie zalała, gdybym musiał grać jako Ciri.

Offtopowo- dlaczemu?

Quote:A nazw reszty tych pajaców z drużyny Wiedźmina nawet nie pamiętam. I tak ich nie lubiłem. Anyway, jesteś skazany na Geralta z dwóch powodów:
1. Jest on jedyną postacią, którą da się lubić w tych książkach (no, jest jeszcze Jaskier, ale on do bitki się nie nadaje).

Bardzo subiektywne stwierdzenie. Aż za bardzo.
Chodziło mi o własną postać w świecie Wiedźmina, co by otwierało drogę do poznawania tegoż świata, jego rozwój. Przecież jest masa możliwości, a tutaj znów jesteśmy zamknięci w ciele Wilka, bo on taki fajny i potworki siecze. Ech.

Quote:2. Gdyby twórcy stworzyli nowych bohaterów, to fanatycy Sapkowskiego zaraz podnieśliby larum.

Fanatycy zawsze larum będą podnosić, dlatego gra nie jest dla nich kierowana, a przynajmniej, nie tylko. Przeciętny gracz, który książek pewnie i tak już nie czyta, mógłby upodobać sobie nową postać. Tak sądzę. Czas dać odpocząć Wiedźminowi.

Quote:Ustalona postać na konsolach: jest to domena jRPG-ów. Tych akurat było najwięcej swego czasu na konsolach. Co z tego, czy grasz Geraltem, czy jakimś innym ludkiem stworzonym od podstaw? I tak miałaby ona ustaloną przez twórców przeszłość.

Ponieważ masz większe pole do popisu jeśli chodzi o twój status oraz interakcję ze światem gry. Nie masz dorobionej legendy, a swoimi akcjami na nią pracujesz. To mnie trochę bardziej interesuje.
A co do odgórnie ustalonych ścieżek, to już kwestia tego, ile cRPG będzie w cRPG.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
20-05-2011 18:22
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Sworson Offline
*

Posts: 139
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #70
RE: Wiedźmin 2
Jak to nie można? F5 to szybki zapis, z tego co pamiętam. No, chyba że w czasie walki nie można, bo dosyć krótko grałem.

Tak, więc - ogólnie, wrażenia pozytywne czy negatywne? W skali 1/10?
(This post was last modified: 20-05-2011 20:02 by Sworson.)
20-05-2011 19:50
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Wiedźmin 1. Selevan 14 4.890 22-04-2012 20:09
Last Post: Infelicity

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
Strona główna | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication | Forum GTAV.net.pl - Grand Theft Auto 5