Post Reply 
Wiedźmin 2
Author Message
Mide Offline
*

Posts: 117
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #71
RE: Wiedźmin 2
Akurat to to że nie można zapisać gry podczas walki (podczas wyjścia z/ wejścia do medytacji też) to w ostatnich czasach rzecz normalna - już nie pamiętam gry która pozwalała na takowy zapis.

Mnie się zdarzyło wejść do budynku, porozmawiać na temat głównego wątku z jakąś postacią i następnie wyjść nie mogłem Geralt drzwi nie widział! Dopiero po zapisie i wczytaniu gry przeszło.

Styli nie ma bo przeszły metamorfozę w talenty masz szybki i mocny a jak sobie talenty rozwiniesz to oba zadają obrażenia przeciwnikom wokoło, niemniej jednak dalej "i herkules dupa kiedy ludzi kupa" jak mnie harpie oblazły 9 na 1 wraz z królową to problem był na wyższym poziomie skończyłbym jako mięso.

Wiesia jeszcze nie skończyłem ale ja bym mu dał 7,5/10 na więcej nie zasługuje. Za bardzo mnie boli że durne receptury ważą 0,2 kg i nie mogę się ich nauczyć - chyba że "alchemik" to odblokowuje (tego jeszcze nie zbadałem). I maksymalny udźwig wraz z brakiem jakiejś skrzynki czy barmana który weźmie niechciane chwilowo żelastwo (czy też materiały do craftingu) to wg mnie strzał w kolano z shootgun'a

Jest jeszcze coś zaznaczenie postaci na mapie (nie uwzględnia poziomów) przez 15 minut szukałem kogoś bo się okazało że siedział drań w tawernie pod ziemią a ja biegałem po mieście nad nim i się dziwiłem gdzie ten ów jegomość siedzi. Trochę mnie to rozdrażniło.

kanał: http://www.youtube.com/user/MideStorm
20-05-2011 21:16
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kern3l Offline
*

Posts: 589
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #72
RE: Wiedźmin 2
(20-05-2011 19:50 )Sworson Wrote:  Jak to nie można? F5 to szybki zapis, z tego co pamiętam. No, chyba że w czasie walki nie można, bo dosyć krótko grałem.

Tak, więc - ogólnie, wrażenia pozytywne czy negatywne? W skali 1/10?

Zgadzam się w ocenie (ale widzę na razie inne wady) z CD-A: 9.5/10. Ma wiele pomniejszych (i tylko pomniejszych!) bugów, a wciąga jak odkurzacz Electrolux. Że też w czasie przedsesyjnym zachciało im się premiery...

Walka jest o niebo przyjemniejsza niż w jedynce, gdyż zmusza do kombinowania. Jeśli jedyny wasz styl to ciągłe odskoki - zastanówcie się nad innymi sposobami (np. vide Btw2). Tożsamość mana=wigor także zmusza do mocniejszego kombinowania (jakkolwiek niedorzeczna by była).

Btw. save jest tylko poza "stanem zagrożenia". Wolałem drgający medalion, zamiast czerwonej obwódki minimapy.
Btw2. Odnalazłem 4. styl gry, poza 3 głównymi ścieżkami - stawianie potrzasków na masę przy każdym trudniejszym przeciwniku - jeśli masz czas. 30-50dmg * kilkanaście pułapek zabija każdego (zaznaczam, że jeszcze jestem w pierwszym akcie).


(20-05-2011 21:16 )Mide Wrote:  Wiesia jeszcze nie skończyłem ale ja bym mu dał 7,5/10 na więcej nie zasługuje. Za bardzo mnie boli że durne receptury ważą 0,2 kg i nie mogę się ich nauczyć - chyba że "alchemik" to odblokowuje (tego jeszcze nie zbadałem).

Jak to "nie mogę się ich nauczyć"? 0.o Może nie doszedłem do tego momentu, ale przecież receptur alchemicznych można użyć natychmiast.

<object type="text/html" data="http://bit.ly/ofoRM0" width="100%" height="125px"></object>
20-05-2011 21:28
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #73
RE: Wiedźmin 2
(20-05-2011 21:16 )Mide Wrote:  Akurat to to że nie można zapisać gry podczas walki (podczas wyjścia z/ wejścia do medytacji też) to w ostatnich czasach rzecz normalna - już nie pamiętam gry która pozwalała na takowy zapis.

Zief, KOTORy, zief.
I co to znaczy - 'rzecz normalna'? To dla ciebie jakaś zaleta? Że w razie faila masz zasuwać od początku? Dla mnie to głupota. Nie służy niczemu, tylko irytuje.

Quote:Styli nie ma bo przeszły metamorfozę w talenty masz szybki i mocny a jak sobie talenty rozwiniesz to oba zadają obrażenia przeciwnikom wokoło, niemniej jednak dalej "i herkules dupa kiedy ludzi kupa" jak mnie harpie oblazły 9 na 1 wraz z królową to problem był na wyższym poziomie skończyłbym jako mięso.

Metamorfoza nie oznacza wywalenia i skarlenia ich to dwóch machnięć, nie łapię czemu, prócz wydłużeniu drzewka umiejętności ma to służyć.
A przewaga wielu była już w jedynce i czasem też należało się wycofać. Teraz jest wyłapywanie przeciwników i walka..z systemem autoface'a, który przypomina starego, złego Blood Omena 2.

Quote:Wiesia jeszcze nie skończyłem ale ja bym mu dał 7,5/10 na więcej nie zasługuje. Za bardzo mnie boli że durne receptury ważą 0,2 kg i nie mogę się ich nauczyć - chyba że "alchemik" to odblokowuje (tego jeszcze nie zbadałem). I maksymalny udźwig wraz z brakiem jakiejś skrzynki czy barmana który weźmie niechciane chwilowo żelastwo (czy też materiały do craftingu) to wg mnie strzał w kolano z shootgun'a

Nie mam zielonego, o czym teraz piszesz. Receptury są tylko instrukcjami, nic z nimi nie robisz poza taszczeniem. Co do craftingu, zgadzam się, to niepotrzebne śmieci do czasu zakupu upragnionego diagramu/planów.

Quote:Jest jeszcze coś zaznaczenie postaci na mapie (nie uwzględnia poziomów) przez 15 minut szukałem kogoś bo się okazało że siedział drań w tawernie pod ziemią a ja biegałem po mieście nad nim i się dziwiłem gdzie ten ów jegomość siedzi. Trochę mnie to rozdrażniło.

Ekhem, to 'rzecz normalna'. Masa gier z kompasem tego nie uwzględnia.
Mapa jest jedną z gorszych, jakie kojarzę. Brak własnych notatek. Mini-mapa, która nie pokazuje niczego. Po prostu nie. Do wymiany.

(20-05-2011 21:28 )Kern3l Wrote:  Walka jest o niebo przyjemniejsza niż w jedynce, gdyż zmusza do kombinowania. Jeśli jedyny wasz styl to ciągłe odskoki - zastanówcie się nad innymi sposobami (np. vide Btw2). Tożsamość mana=wigor także zmusza do mocniejszego kombinowania (jakkolwiek niedorzeczna by była).

Walka w jedynce do tego nie zmuszała, bo to, hmm..cRPG? Nie Devil My Cry. Ciekaw jestem, o jakim kombinowaniu masz na myśli, bo jeśli ratujące życie odskoki są złą taktyką, to chętnie posłucham alternatywy.
Wigor-energia to bzdura, zupełnie niepotrzebna zmiana, która jedynie irytuje. Bzdurniejsze rozwiązania widziałem chyba tylko w Severance lub w Evil Islands, nie wiem co gorsze tam było. Tu też nie jest za dobrze.

Quote:Btw2. Odnalazłem 4. styl gry, poza 3 głównymi ścieżkami - stawianie potrzasków na masę przy każdym trudniejszym przeciwniku - jeśli masz czas. 30-50dmg * kilkanaście pułapek zabija każdego (zaznaczam, że jeszcze jestem w pierwszym akcie).

Heh. Jeśli to ma być styl gry, to ja wysiadam. Podobne 'style' widziałem w walkach ze smokami z Baldur's Gate 2, gdzie nawalało się masę pułapek wokoło smoka - bestia nie miała szans. Dziwne, ale ten 'styl' jakoś nie był czymś do chwalenia się przed innymi graczami..

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
20-05-2011 23:11
Find all posts by this user Quote this message in a reply
thefifiasek Offline
*

Posts: 63
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #74
RE: Wiedźmin 2
A wg mnie (jakby moje zdanie kogokolwiek obchodziło) to ta gra jest świetna. System walki jest znacznie lepszy od wiedźmina jedynki ponieważ teraz gracz musi naprawdę się postarać w walce, a nie po prostu wejść w grupę krzyknąć "Allach Akbar" i zasiekać wszystkich grupówką. Owszem ma kilka błędów, na przykład namierzanie celów, które co chwila samo przeskakuje. W książce też styl walki Wiedźmina był bardziej podobny do dwójki niż do jedynki.
Inny bohater? Nonsens, wtedy ta gra byłaby mdłą z jakimś obcym bohaterem, którego pewnie jeszcze mielibyśmy sami tworzyć. A nie zapominajcie, że to właśnie Geralt ma tą epicką osobowość, która sprawia że fajnie się nim steruje. Świat przedstawiony jest fajny, ale to właśnie dzięki "platformie" z której go oglądamy. Noszenie przedmiotów na punkty wagi jest chyba lepsze niż noszenie ich na rozmiar jak było w jedynce. Nikt nie każe wam na przykład zbierać i chomikować wszystkiego, szczególnie że jeżeli brakuje wam jakiegoś składnika możecie po prostu go upolować lub zerwać. Po to w końcu wprowadzili ten resp przedmiotów prawda?
W kwestii mapy - jedyne co boli to brak możliwości postawienia własnego znacznika na mapce. Gdy np mamy informacje, które nie zostały zaznaczone na mapie to przeszkadza.
Podsumowując, w skali procentowej, która wg mnie jest lepsza, bo bardziej szczegółowa, daje "Wiedźminowi" 97%
Obecne "błędy z grą są do naprawienia w patchu.
Ach tak jeszcze kwestia specjalnych wydań edycji kolekcjonerskiej od gram.pl
Tutaj ludzie zrobili graczy w przysłowiowego chu...tliwego pana. Obiecali kody o specjalnych przedmiotów, które nie działają. Oczywiście zwalają winę na CDP RED ale jak wiadomo to gracz na tym ucierpi. Karny kutasik za to.
21-05-2011 01:39
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kern3l Offline
*

Posts: 589
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #75
RE: Wiedźmin 2
(20-05-2011 23:11 )ModronCube Wrote:  
(20-05-2011 21:16 )Mide Wrote:  Akurat to to że nie można zapisać gry podczas walki (podczas wyjścia z/ wejścia do medytacji też) to w ostatnich czasach rzecz normalna - już nie pamiętam gry która pozwalała na takowy zapis.

Zief, KOTORy, zief.
I co to znaczy - 'rzecz normalna'? To dla ciebie jakaś zaleta? Że w razie faila masz zasuwać od początku? Dla mnie to głupota. Nie służy niczemu, tylko irytuje.

Prawie wszystkie Twoje posty irytują swoją ofensywnością - tak na marginesie.

(20-05-2011 23:11 )ModronCube Wrote:  
Quote:Styli nie ma bo przeszły metamorfozę w talenty masz szybki i mocny a jak sobie talenty rozwiniesz to oba zadają obrażenia przeciwnikom wokoło, niemniej jednak dalej "i herkules dupa kiedy ludzi kupa" jak mnie harpie oblazły 9 na 1 wraz z królową to problem był na wyższym poziomie skończyłbym jako mięso.

Metamorfoza nie oznacza wywalenia i skarlenia ich to dwóch machnięć

Z trzech stylów zrobili dwa. Jeśli dobrze klikasz, będziesz dobre combosy robił. To jest metamorfoza na znacznie lepsze, walki w W1 były banalne przez wprowadzenie stylu grupowego (przez całą grę nie trzeba było używać w walce niczego ponad miecze, znaki i mikstury).

(20-05-2011 23:11 )ModronCube Wrote:  
(20-05-2011 21:28 )Kern3l Wrote:  Walka jest o niebo przyjemniejsza niż w jedynce, gdyż zmusza do kombinowania. Jeśli jedyny wasz styl to ciągłe odskoki - zastanówcie się nad innymi sposobami (np. vide Btw2). Tożsamość mana=wigor także zmusza do mocniejszego kombinowania (jakkolwiek niedorzeczna by była).

Walka w jedynce do tego nie zmuszała, bo to, hmm..cRPG? Nie Devil My Cry.

Nie wszyscy są tacy zamknięci na pomysły, że: "robimy cRPG, więc musimy zrobić to, nie możemy zrobić tamtego". Oni robią to, co chcą - konserwatystom może się to nie podobać.

(20-05-2011 23:11 )ModronCube Wrote:  Ciekaw jestem, o jakim kombinowaniu masz na myśli, bo jeśli ratujące życie odskoki są złą taktyką, to chętnie posłucham alternatywy.

Gdzie ja powiedziałem, że są złą? Wskaż, proszę, bo widzę, że nie potrafisz nie atakować rozmówców, gdy się z nimi nie zgadzasz. Doskok + odskok to pierwszy styl, jakiego się uczysz i rzeczywiście może być walka nieciekawa, jeśli na nim poprzestaniesz. [truizm]Uników się używa wtedy, kiedy trzeba[/truizm] - można robić tak, żeby nie było trzeba.

Taktyki się dobiera do sytuacji. Np. w walkach grupowych często można wybrać jednego wroga i wykończyć combosem, który go odpycha (jednocześnie izolując waszą dwójkę od reszty wrogów). Po zfiniszowaniu jednego można odbiec trochę, aby mieć czas na wybór kolejnej ofiary - najlepiej takiej, za którą nikt i nic nie stoi. Dzięki temu można walczyć z grupą nie robiąc żadnych uników - ja teraz większość walk w taki sposób staczam (to jeszcze zależy od potwora).

Gdy walczysz z jednym, przykładową taktyką bezunikową jest: Aard + postawienie potrzasku, 2 kroki w tył, repeat. Bądź dobry combos połączony z parowaniem (tak "pokonałem" w pierwszej walce królobójcę) - jak dostajesz aardem, to szybki na doskok, ile się da silnym, blok, silny, itd. Kolejny plus - w jedynce walczyło się z jednym wrogiem albo stylem szybkim, albo stylem silnym. Teraz można je łączyć w miarę potrzeby, silnego używając w dogodnych momentach.

Z dwoma silnymi wrogami można walczyć np. tak: przejmujesz jednego (nie pamiętam jak się znak nazywał), podczas ich walki stawiasz masę pułapek, jak już się ogarną - wystarczy, że do Ciebie podejdą.

Poza tym można wykorzystywać specyficzne zachowania niektórych stworów, by bez draśnięcia je eliminować, bądź blokować grupy, walcząc z jednym. Wystarczy używać głowy i inwencji własnej. Dlatego wg. mnie ten system to wielki krok do przodu.

(20-05-2011 23:11 )ModronCube Wrote:  
Quote:Btw2. Odnalazłem 4. styl gry, poza 3 głównymi ścieżkami - stawianie potrzasków na masę przy każdym trudniejszym przeciwniku - jeśli masz czas. 30-50dmg * kilkanaście pułapek zabija każdego (zaznaczam, że jeszcze jestem w pierwszym akcie).

Heh. Jeśli to ma być styl gry, to ja wysiadam. Podobne 'style' widziałem w walkach ze smokami z Baldur's Gate 2, gdzie nawalało się masę pułapek wokoło smoka - bestia nie miała szans. Dziwne, ale ten 'styl' jakoś nie był czymś do chwalenia się przed innymi graczami..

Być może dlatego, że wolą się przechwalać brutalną siłą, zamiast sprytem. No chyba że trik zaczerpnęli od kogoś innego - wtedy i ja bym się wstydził.



(21-05-2011 01:39 )thefifiasek Wrote:  A wg mnie (jakby moje zdanie kogokolwiek obchodziło)

Pewnie, że interesuje!

(21-05-2011 01:39 )thefifiasek Wrote:  Owszem ma kilka błędów, na przykład namierzanie celów, które co chwila samo przeskakuje.

Jak wyłączyłem akcelerację w grze, a także zmieniłem sobie dpi na 450 i sensitivity 0 - jakkolwiek komicznie to brzmi - w grze, to już namierzanie jest jak najbardziej do ogarnięcia - polecam.

(21-05-2011 01:39 )thefifiasek Wrote:  W książce też styl walki Wiedźmina był bardziej podobny do dwójki niż do jedynki.

Dokładnie. Generalnie system z jedynki był bardzo sztuczny, jedyny problem to było wcelowanie kliknięcia w płonące ostrze i tyle. Teraz jak prowadzi się combosa, to nie ma nawet możliwości pokazania kiedy masz naciskać, aby kontynuować sekwencję. Poza tym wtedy styl grupowy działał dobrze na grupy niezależnie od tego, czy z jednym z nich walczy się stylem silnym, czy stylem szybkim.

<object type="text/html" data="http://bit.ly/ofoRM0" width="100%" height="125px"></object>
21-05-2011 02:10
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Sworson Offline
*

Posts: 139
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #76
RE: Wiedźmin 2
Kwestia gustu. Mi w dwójce, czegoś brakuję. Tego klimatu słowiańskiego. Brudnych ulic, ponurej atmosfery. W ogóle, sam początek był dla mnie lepszy w jedynce. W dwójce ten smok był taki naciągany i przesadzili, że na zewnątrz nas podpali, a jak się schowamy za drewnianym budyneczkiem to nic nam nie robi. Trochę szkoda, że jest tyle niewidzialnych ścian, mogli to inaczej rozegrać. Walka jest całkiem fajna, bo jest wyzwaniem. Jak nie wypijesz jaskółki, to jest ciężko i bez lepszej zbroi. Dialogi źle mi się kojarzą, a mianowicie z Mass Effectem. Niektóre teksty, są świetne. Aczkolwiek, król przeklinający? Trochę nie wypada. Pograłem trochę, przeszedłem prolog. Na razie, niby fajna gra - ale czegoś jej brakuję. Aha i minigry. Kościami lepiej się grało w jedynce. A walka na siłowanie jest... łatwa. No i nasz zły charakter. Nie pasuję mi. Nagle taki napakowany Pudzian, chuj wie kto to jest i ganiamy. Bo zabił naszego króla. W jedynce też musieliśmy ganiać. Plusem, jest na pewno to, że nie ma wczytywania, jak przechodzisz do pomieszczenia. Mam nadzieję, że są jakieś questy poboczne, rozbudowane. Bo jak na razie, cienko. Aha i nie wiem, czy tylko u mnie ale gra cholernie długo się włącza. To, chyba mniej więcej tyle.
21-05-2011 07:12
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #77
RE: Wiedźmin 2
(21-05-2011 01:39 )thefifiasek Wrote:  W książce też styl walki Wiedźmina był bardziej podobny do dwójki niż do jedynki.

Gdzie dokładnie?

Quote:Inny bohater? Nonsens, wtedy ta gra byłaby mdłą z jakimś obcym bohaterem, którego pewnie jeszcze mielibyśmy sami tworzyć. A nie zapominajcie, że to właśnie Geralt ma tą epicką osobowość, która sprawia że fajnie się nim steruje.

Bardzo szybko przekreślasz ideę. Zalatuje fanbojstwem.
Epicka osobowość Geralta? Heh, jasne, w jedynce taką mu już zrobili, bo nie potrafili wpaść na nic innego chyba. W oryginalne wiedźmin nie był 'epicki', cokolwiek pod tym pojęciem rozumiesz. Opowiadania przedstawiały nam go jako dość zimnego typa, saga ukazała jako postać zmęczoną wojnami, walkami i ogólne całym wojowniczym rzemiosłem.






(21-05-2011 02:10 )Kern3l Wrote:  Prawie wszystkie Twoje posty irytują swoją ofensywnością - tak na marginesie.

Za każdym razem, kiedy wysyłam posta, zostaje odpalona radziecka głowica balistyczna. Ofensywność, heh. Idc, man.

Quote:Z trzech stylów zrobili dwa. Jeśli dobrze klikasz, będziesz dobre combosy robił. To jest metamorfoza na znacznie lepsze, walki w W1 były banalne przez wprowadzenie stylu grupowego (przez całą grę nie trzeba było używać w walce niczego ponad miecze, znaki i mikstury).

Czyli tak jak..w części pierwszej. Dobrze klikam, lepiej zabijam. Znów - po co zmieniać, skoro podstawa jest taka sama?
Zabawne jest to, że uważasz za wadę stylu grupowego wykluczenie z tylko dwóch z pięciu wspomagaczy. Rzeczywiście, ten zły styl grupowy, no. Mi tam się podobał, może nie na tyle, bym teraz go bronił z jakąś szczególną ochotą, ale znów powtórzę - wolę zmiany ewolucyjne, niż okrajanie i zmuszanie gracza do brykania. Owszem, nie jest to złe, ale szybko powtarzalne.

Quote:Nie wszyscy są tacy zamknięci na pomysły, że: "robimy cRPG, więc musimy zrobić to, nie możemy zrobić tamtego". Oni robią to, co chcą - konserwatystom może się to nie podobać.

Heh. Oni nie robią tego, co chcą. Nie mogą robić tego co chcą, bo nie są studiem pokroju Blizzard. CD PROJEKT musi spełniać wymagania rynkowe, celem zwyczajnego zysku.
Pytania tylko jakim kosztem i czy będą zapominać na jakie platformy gry robią.

Quote:Gdzie ja powiedziałem, że są złą?

Gdzie ja napisałem 'jeśli'? Ano tak, napisałem. Grunt to zrozumieć wypowiedź.

Quote:Wskaż, proszę, bo widzę, że nie potrafisz nie atakować rozmówców, gdy się z nimi nie zgadzasz.

Interesującym jest to, że to ty zaczynasz zabawę w wycieczki osobiste.

Quote:Taktyki się dobiera do sytuacji. Np. w walkach grupowych często można wybrać jednego wroga i wykończyć combosem, który go odpycha (jednocześnie izolując waszą dwójkę od reszty wrogów). Po zfiniszowaniu jednego można odbiec trochę, aby mieć czas na wybór kolejnej ofiary - najlepiej takiej, za którą nikt i nic nie stoi. Dzięki temu można walczyć z grupą nie robiąc żadnych uników - ja teraz większość walk w taki sposób staczam (to jeszcze zależy od potwora).

Z doświadczenia widzę, że biegania jest tu mało, gdyż system kolizji obiektów lubi płatać figle i często tym bieganiem dostaniemy kilka razy po łbie. Nadal piszesz o wyławianiu wrogów z grupy, czyli coś co można robić odskokami. Czyli coś, co robi większość. *Sigh czyli coś, co ciężko nazwać stylem.

Quote:Z dwoma silnymi wrogami można walczyć np. tak: przejmujesz jednego (nie pamiętam jak się znak nazywał), podczas ich walki stawiasz masę pułapek, jak już się ogarną - wystarczy, że do Ciebie podejdą.

Zaczynam łapać, po co wsadzili te pułapki...
Co do reszty, blokowanie grup i skupianie się na silniejszych można było robić i w części pierwszej, po to były znaki właśnie, działające tak samo. Teraz obcięto style, by pokazać rozwój, nie rozwijając praktycznie niczego.

Quote:Być może dlatego, że wolą się przechwalać brutalną siłą, zamiast sprytem. No chyba że trik zaczerpnęli od kogoś innego - wtedy i ja bym się wstydził.

Te walki nie miały sprytu, a wymagały znajomości zaklęć. Przykład z pułapkami przytoczyłem jako przykład taniej walki. W Wiedźminie 2 oczywiście zaraz w nie zainwestowałem. Mam przeczucia, że to będzie swoista Deus ex machina tej gry.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
(This post was last modified: 21-05-2011 09:52 by Lavos.)
21-05-2011 09:50
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Mide Offline
*

Posts: 117
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #78
RE: Wiedźmin 2
(21-05-2011 01:39 )thefifiasek Wrote:  Ach tak jeszcze kwestia specjalnych wydań edycji kolekcjonerskiej od gram.pl
Tutaj ludzie zrobili graczy w przysłowiowego chu...tliwego pana. Obiecali kody o specjalnych przedmiotów, które nie działają. Oczywiście zwalają winę na CDP RED ale jak wiadomo to gracz na tym ucierpi. Karny kutasik za to.

Spokojnie, już za to dostaniemy koszulki serwis ma działać od 23 do końca miesiąca i każdy kto kupił EK może sobie wybrać koszulkę z 4 wzorów (oczywiście wzory dotyczą wiedźmina). Oczywiście mało kto będzie zadowolony z tego że ma koszulkę miast móc grać 12h wcześniej niż inni - ale akurat ja wole te koszulkę niż granie wcześniej :P


Co do pułapek - hm nie użyłem jeszcze żadnej do czegoś innego niż zniszczenie jakiegoś questowego miejsca (typu gniazdo harpii albo szczelina trupojadów) i jakoś żyje, skupiłem się na rozwoju drzewka szermierza i znaków. Jakoś nie mam problemów z najsilniejszymi przeciwnikami i zastępami przeciwników od kiedy sobie podniosłem możliwości Aarda i dodałem mu zasięgu mutagenami w umiejętnościach. Szczerze to tylko na początku walka było cholernie wymagająca, w miarę rozwoju gry i zdobywaniu nowych receptur na miecze/zbroje już tak ciężko nie jest.

kanał: http://www.youtube.com/user/MideStorm
21-05-2011 10:20
Find all posts by this user Quote this message in a reply
thefifiasek Offline
*

Posts: 63
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #79
RE: Wiedźmin 2
(21-05-2011 09:50 )ModronCube Wrote:  Gdzie dokładnie?

Choćby powiedzenie, które można było usłyszeć w książce "Nawet Wiedźmin dupa, jeśli wrogów kupa.". Poza tym końcówka książki pogrom w Rivi. Gdyby bardziej odpowiadała walce w jedynce to Geralt odpaliłby grupówkę, unikając i osłaniając się przed wszystkimi (miał to we krwi) i wjechałby w tłum jak w masło. Nie uważasz?




(21-05-2011 09:50 )ModronCube Wrote:  Bardzo szybko przekreślasz ideę. Zalatuje fanbojstwem.
Epicka osobowość Geralta? Heh, jasne, w jedynce taką mu już zrobili, bo nie potrafili wpaść na nic innego chyba. W oryginalne wiedźmin nie był 'epicki', cokolwiek pod tym pojęciem rozumiesz. Opowiadania przedstawiały nam go jako dość zimnego typa, saga ukazała jako postać zmęczoną wojnami, walkami i ogólne całym wojowniczym rzemiosłem.

Zalatuje fanbojstwem? A co to ma do rzeczy? Gadamy o jakości "Wiedźmina 2" czy o tym, czy ktoś lubi tą serię czy nie?
Lubię Geralta i się tego nie wstydzę, nie jestem jednak fanatykiem. Pojęcia nie mam skąd wywaliłeś takie stwierdzenie.
Noo właśnie, a wolałbyś zobaczyć ten świat z perspektywy chłopa? Strażnika? Gra o wiedźminie bez Wiedźmina dobre sobie.


(21-05-2011 09:50 )ModronCube Wrote:  Czyli tak jak..w części pierwszej. Dobrze klikam, lepiej zabijam. Znów - po co zmieniać, skoro podstawa jest taka sama?

Eee, nie? W jedynce bohater robił osłony automatycznie, potrafił samoczynnie odskoczyć, a każdy jego cios (oczywiście w odpowiednim stylu) trafiał cel. O stylu grupowym, który czasem zadawał większe obrażenia niż silny (lol omg wtf why?) gdy duża grupa się zebrała się nie wypowiem, bo to było "przekokszenie" i temu nie zaprzeczysz. W drugiej cześci przeciwnicy blokują ataki, atakują od tyłu a wejście w grupę nawet nekkerów kończy się dla nas źle. Wiedźmin musi blokować każdy atak, nie robi tego w nieskończoność a nasz główny antagonista ma te same umiejętności co my I ICH UŻYWA.Porównaj sobie walkę z Bengarem, czy nawet Javedem z jedynki a Letho z dwójki. Dalej uważasz że praktycznie nie zmieniono nic?


Mide, you make my day :)
(This post was last modified: 21-05-2011 13:08 by thefifiasek.)
21-05-2011 13:06
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Mide Offline
*

Posts: 117
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #80
RE: Wiedźmin 2
(21-05-2011 13:06 )thefifiasek Wrote:  Mide, you make my day :)

With what? :D

kanał: http://www.youtube.com/user/MideStorm
21-05-2011 13:14
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Wiedźmin 1. Selevan 14 4.890 22-04-2012 20:09
Last Post: Infelicity

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
Strona główna | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication | Forum GTAV.net.pl - Grand Theft Auto 5