Post Reply 
NiubilProductions
Author Message
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #21
RE: NiubilProductions
Marines mają uratować wszystkich i wydostać się z planety. Łał. Polska wersja, a nie zrozumiałeś niczego.

@apparatus, co to jest?

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
18-04-2011 02:17
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Niubil Offline
*

Posts: 9
Joined: Apr 2011 {socialsites}


Post: #22
RE: NiubilProductions
Jako żołnierz marines musimy zniszczyć bazę (w której prowadzono badania nad obcymi w celu skonstruowania idealnego żołnierza) i uciec z planety, jezu pokreciłem troche poprawie się chciałem ci powiedzieć że nigdy nie robiłem zagrajmy i jestem początkującym .
18-04-2011 13:42
Find all posts by this user Quote this message in a reply
appareil Offline
*

Posts: 1.160
Joined: Dec 2010 {socialsites}


Post: #23
RE: NiubilProductions
Quote:apparatus, co to jest?
Urywek komentarza z jego odcinka, z podniesioną wysokością do poziomu pierwotnego. Nawet jeśli słoń nadepnął ci na ucho to możesz usłyszeć, że komentarz brzmi w tym odcinku dziwnie. Innymi słowy - Niubil obniża sobie głos w audacity czy innym tego typu programie.
(This post was last modified: 18-04-2011 14:48 by appareil.)
18-04-2011 14:47
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #24
RE: NiubilProductions
(18-04-2011 13:42 )Niubil Wrote:  Jako żołnierz marines musimy zniszczyć bazę (w której prowadzono badania nad obcymi w celu skonstruowania idealnego żołnierza) i uciec z planety, jezu pokreciłem troche poprawie się chciałem ci powiedzieć że nigdy nie robiłem zagrajmy i jestem początkującym .

Nie wiem w co ty grasz, ale to nie jest AvP2. Marines otrzymują wezwanie pomocy z planety placówki badawczej na LV-1201 i dlatego przylatują, szukając przyczyny zamieszania oraz próbując ratować ocalałych. TO jest mini skrót fabuły kampanii Marine.