Post Reply 
TheLMkk
Author Message
TheLMkk Offline
*

Posts: 11
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #1
Wideo TheLMkk
Witajcie!
Jestem początkującym zagrajmerem, robię serie z różnych gier (Tych które mi się podobają lub dostałem/kupiłem i gram na ślepo ;)).

Aktualne:
- Call of Duty Modern Warfare

Zakończone projekty:
- Portal 2 - 19 części
- Worms Reloaded - 16 części
- F.3.A.R. - 21 części
- Alien Swarm - 7 części
- Plants versus Zombie - 28 części

Planowane projekty:
- Lost Planet [1 & 2]
- Spore
- Bulletstorm
- Crysis [1 & Warhead & 2]
- Mirror's Edge
- Kane & Lynch 2: Dog Days

Link do kanału: http://www.youtube.com/user/TheLMkk

Cóż, to chyba na tyle...
Pozdrawiam!
(This post was last modified: 01-09-2011 21:53 by TheLMkk.)
16-06-2011 13:26
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Przemol360 Offline
*

Posts: 13
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #2
RE: TheLMkk
Ogólnie podoba mi się twój kanał. Jeśli chodzi o filmy też nie jest źle. Dobrze komentujesz i prowadzisz przez gre. Tylko w tym pierwszym filmiku z Mafii 2 słabo Cię słychać, ale to npaewno poprawisz :).

Mój kanał : http://www.youtube.com/user/przemolx1242?feature=mhee :)
19-06-2011 11:46
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
TheLMkk Offline
*

Posts: 11
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #3
RE: TheLMkk
Cóż, dzięki. ;)
Co do Mafii II, nagrywałem ją jeszcze na Windows XP, teraz mam 7 i już nagrywam oddzielnie każdą ścieżkę audio.
19-06-2011 18:50
Find all posts by this user Quote this message in a reply
TheLMkk Offline
*

Posts: 11
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #4
RE: TheLMkk
1szy post został zaktualizowany. Skończyłem 3 projekty przez ten czas i jak narazie zbieram się do nagrywania czwartej części CoD'a.
01-09-2011 21:54
Find all posts by this user Quote this message in a reply
ADominacja Offline
*

Posts: 210
Joined: Jul 2011 {socialsites}


Post: #5
RE: TheLMkk