Uwaga, uwaga, nowy patch nadszedł! Pogadajmy o zmianach.
Quote:Evelynn
Shadow Walk
Usunięto efekt ogłuszenia/stun i w zamian dodano 3 sekundy efekt spowolnienia o podanych wartościach 30/35/40/45/50%
Malice and Spite
Pasywny efekt leczenia zredukowany do 150/225/300 z 350/500/650
Bonus do szybkości ataku zredukowany do 25/50/75% z 50/75/100%
Mega nerfy. W Rankedach Eva i tak jest pierwsza banowana, ale teraz wątpię czy ktokolwiek będzie chciał ją grać. Zawsze była trudną postacią i rzadko się ją widuje, teraz jest jednocześnie słaba i trudna.
Quote:Fiddlesticks
Drain
Zasięg zwiększony do 475 z 450
Leczenie nie jest redukowane jeśli obrażenia zostały zablokowane/pochłonięte przez tarczę ochronną.
Dark Wind
Obrażenia zwiększone do 65/90/115/140/165 z 65/85/105/125/145
Crowstorm
Współczynnik mocy magicznej zwiększony do 0.45 z 0.4
Czas rzucania czaru skrócony do 1.5 sekundy z 2
Lekkie buffy, zmniejszony czas castowania ulti to chyba najpoważniejsza zmiana. Z drugiej strony zmiana działania ssania bardzo pomoże postaciom posiadającym shielda, solować fiddla.
Quote:Gangplank
Grog-Soaked Blade
Usunięto efekt redukowania leczenia i regeneracji ale dodano efekt który spowalnia przecywnika o 7%
Efekt spowolnienia nakłada się do 5 razy ale jego czas trwania został zmniejszony do 3 sekund z 10
Obrażenia zmienione na 4-21 z 5-19
Parrley
Naprawiono błąd, przez który umiejętność ta czasem dawała złoto innym graczom.
Nakłada efekt Grog-Soaked Blade
Raise Morale
Czas trwania zwiększony do 7 z 6
Cannon Barrage
Obrażenia zwiększone do 75/120/165 z 65/110/155
Parley+pasyw. Już widzę jak zabójczo wzrosły zdolności GP do harasowania na linii.
Quote:Kassadin
Nether Blade
Na niższych poziomach zwiększono pasywną odnowę many z 4/8/12/16/20 do 8/11/14/17/20.
Aktywowaną część zmieniono na 20/30/40/50/60 (współczynnik mocy magicznej równy 0,15) dodatkowych obrażeń przy trafieniu, zamiast 7/15/25/38/50 pkt. przebicia pancerza.
Jako, że w początkowej fazie gry zazwyczaj i tak mają gówno pancerza więc Kass będzie jeszcze bardziej zabójczy na początku.
Quote:Malzahar
Null Zone
Obrażenia zmniejszono do 4/5/6/7/8% z 5/6/7/8/9%
Współczynnik mocy magicznej zmieniono z 1% na 80 pkt. AP na 1% na 100 pkt AP.
Czas odnowienia skrócono do 14 z 16 sek.
Nether Grasp
Współczynnik mocy magicznej zmniejszony do 1.3 z 1.5
Combo dziura+Ulti było zbyt zabójcze, zwłaszcza jeżeli malz był nafeedowany.
Quote:Swain
Ravenous Flock
Efekt leczenia zmieniono na 50% zadanych obrażeń (a nie 50% obrażeń podstawowych)
Efekt leczenia nie jest zmniejszany w przypadku zablokowania obrażeń przez tarczę.
Rzadko się go ostatnio widuje, ale ten nerf trochę utrudni mu haras ultem.
Quote:Udyr
Koszt many transformacji zmniejszono z 75/65/55/45/35 do 55/50/45/40/35.
Turtle Stance
Umiejętność leczy Udyra w zależności od zadanych obrażeń (nie obrażeń podstawowych)
Efekt leczenia nie jest zmniejszany, jeśli obrażenia zostaną wchłonięte przez tarczę.
Phoenix stance
Obrażenia zadawane po aktywacji zwiększono z 10/18/26/34/42 do 15/25/35/45/55 pkt.
Zmiana działania draina- standard w tym patchu. Ponadto parę mocnych Buffów. Może ktoś sobie przypomni tego zapomnianego championa?
Quote:Vayne
Silver-Tipped Bolts
Silver-Tipped Bolts już nie wchodzą w interakcję z tarczami magii.
Tumble
Zmniejszono premię do obrażeń do 40/45/50/55/60% z 55/60/65/70/75%
Condemn
Zmniejszono obrażenia do 45/80/115/150/185 z 50/90/130/170/210
Final Hour
Prędkość ruchu jest potrajana, a nie zwiększana czterokrotnie.
Obrażenia zmniejszono do 25/40/55 z 35/55/75 pkt.
Spóźnione ale zasłużone nerfy.
Quote:Philosopher's Stone
Regeneracja zdrowia co 5 sekund została zmniejszona z 22,5 do 18,
Regeneracja many co 5 sekund z 10 do 8.
Ałć, ten item chyba stał się zbyt popularny ostatnimi czasy.
Quote:Hextech Revolver
Od teraz daje 15%, a nie 20% wampiryzmu zaklęć.
W ostatnim patchu dostał 5%, w tym je zabrano. Wkurzy to głównie Vladimira i zmusi do szybszego upgrade'u do Will of the Ancients.
Quote:Philosopher's Stone, Heart of Gold, Kage's Lucky Pick, i Avarice Blade
Złoto na 10 sekund dawane przez te przedmioty się nie sumują jeśli w ekwipunku znajduje się więcej niż jeden przedmiot (efekt unique).
Mocno zaboli to po kieszeniach wszystkich tanków i supportów. Osobiście nie zgadzam się z tym nerfem.
Quote:Efekt redukcji leczenia od teraz redukuje leczenia z kradzieży życia i wampiryzmu zaklęć.
Yes, yes, yes.
Quote:Maksymalna ilość złota za zabicie gracza z długą serią zabójstw została zmniejszona z 1000 do 500 szt. złota.
Że co?? Bez tego zastrzyku złota, wychodzenie z sytuacji podbramkowych stanie się teraz trudniejsze.
Quote: Wardy i grzyby Teemo nie mogą być celami zaklęć (za wyjątkiem „Summoner spell: Teleport").
Oznacza to, że na przykład wardy nie będą już blokowały Powerball, grzyby Teemo nie będą blokować skillshotów a Jax/Katarina/Lee Sin/etc nie będą mogli skakać do Wardów.
Teleporty brać mości panowie! Nie ma to jak Karthus pojawiający się znikąd tuż za twoimi plecami!