Post Reply 
League Of Legends
Author Message
Psych00l Offline
*

Posts: 35
Joined: Aug 2011 {socialsites}


Post: #91
RE: League Of Legends
Ten jeden raz to akurat mógł być jednorazowy bug. Ale jednak forum lol'a + to, że sam widziałeś mnie bardziej przekonuje, że to jednak ja jestem ślepy :D. Ciekawa sprawa.
26-08-2011 17:43
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Wudzej Offline
*

Posts: 2
Joined: Aug 2011 {socialsites}


Post: #92
RE: League Of Legends
Ja gram w LoLa na EU Nordric&East.
Nicki mam dwa, otóż mam dwa konta.
Gorsze konto (na lvl nie patrzcie, gdyż ciągle się zmienia). Aktualnie jest chyba 3 czy tam 4 lvl.
Moje main konto to 17 lvl, gram na nim jak na prawdę mam ochotę lub motywację do zbierania na kogoś. Mam tam dość dużo postaci, ale gram raczej na tym drugim, żeby nie zawyżać poziomu kolegom :).

Nicki w grze:
Gorsze: Wudzejos
"Lepsze": Wudzej
26-08-2011 18:32
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Shinji-kun Offline
*

Posts: 69
Joined: Apr 2011 {socialsites}


Post: #93
RE: League Of Legends
Ciekawe - wg. Riotu problemem są jedynie pułapki Caitlyn i Nidalee oraz grzyby Teemo, a reszta działa tak, jak powinna.
Ciekawe.
Zaiste.
26-08-2011 18:44
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
MugoX Offline
*

Posts: 102
Joined: Feb 2011 {socialsites}


Post: #94
RE: League Of Legends
Dziś jakiś patch mi się pobierał. Hotfix na problemy z zasięgiem?

Dla tych którzy mieli i dalej chcą mieć sklep pod "v", mały hint znaleziony na forum League of Legends:

Quote:If you like me already use the "v" bind for something else you know how frustrating it was when last patch came out and force you to have fallback ping on v.

How to change that:
1) Navigate to "\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\release s\0.0.0.71\deploy\DATA\CFG"
2) Open input.ini in a text editor
3) Make sure the first line is: "[GameEvents]"
4) On a new lines enter:
evntPlayerPingCursorDanger=[j]
evntPlayerPingDanger=[shift][Button 1]
5) Change the keys to what you like. In my example you will use "j" for cursor click and hold shift instead of control for quick ping.

Oryginalny post: http://na.leagueoflegends.com/board/show...?t=1158133

Nie sprawdzane przeze mnie

EDIT: Już nieaktualne, ponieważ odpowiednia opcja pojawiła się w menu.
(This post was last modified: 11-09-2011 13:23 by MugoX.)
27-08-2011 13:10
Find all posts by this user Quote this message in a reply
punio7 Offline
*

Posts: 1.019
Joined: Jan 2011 {socialsites}


Post: #95
RE: League Of Legends
Tekst ostatniego meczu: Skarner buduje się pod miniona.

[Image: 88440151.gif]
29-08-2011 21:45
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Sakulos Offline
*

Posts: 86
Joined: Aug 2011 {socialsites}


Post: #96
RE: League Of Legends
Powinniśmy umawiać sie na gry 5 vs 5 , czyli 10 graczy trzeba, wtedy jest dopiero frajda jak sie dostanie w dupe/pocisnie znajomego :D
Tylu nas się na bank znajdzie. Ja w ramach sprawiedliwości dziejowej mogę wyłączyć runy.

Pomyślcie :)

Mój blog
[Image: xd.jpg]
01-09-2011 13:05
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
MugoX Offline
*

Posts: 102
Joined: Feb 2011 {socialsites}


Post: #97
RE: League Of Legends
Ostatni mój post w tym temacie trochę się przedawnił, gdyż opcja ustawienia klawisza pod "Fallback ping" pojawiła się w kliencie, jednakże chciałbym coś dodać na temat edycji pliku input.ini. Jak zainteresowani zapewne wiedzą, zaklęcia możemy rzucać poprzez wciśnięcie klawisza [q]/[w]/[e]/[r]/[d]/[f], a następnie kliknięcie w cel. Można również użyć tzw. smart cast przez przytrzymanie klawisza [Shift] i wciśnięcie odpowiedniego klawisza (piszę oczywiście o sterowaniu domyślnym). Można zmienić bind'y, tak, że smart cast będzie używany bez klawisza shift, jednak nie można ustawić pod zwykłe rzucanie zaklęcia kombinacji klawiszy. Z poziomu klienta. Jeżeli chcielibyśmy to zrobić, wchodzimy do katalogu z League of Legends, a następnie przechodzimy do folderu "RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\0.0.0.73\deploy\DATA\CFG" "Config". Tam może się znajdować plik input.ini. Jeżeli go nie ma, należy utworzyć plik tekstowy, nadać mu nazwę input i rozszrzenie zmienić z txt na ini. Następnie otwieramy ten plik edytorem tekstu. Jeżeli plik jest pusty, wklejamy do niego:
Code:
[GameEvents]
evtSmartCastSpell1=[q]
evtSmartCastSpell2=[w]
evtSmartCastSpell3=[e]
evtSmartCastSpell4=[r]
evtCastSpell1=[q][Shift][q]
evtCastSpell2=[w][Shift][w]
evtCastSpell3=[e][Shift][e]
evtCastSpell4=[r][Shift][r]
evtSmartCastAvatarSpell1=[d]
evtSmartCastAvatarSpell2=[f]
evtCastAvatarSpell1=[d][Shift][d]
evtCastAvatarSpell2=[f][Shift][f]
Jeżeli plik nie jest pusty, wystarczy wkleić powyższą zawartość kodu bez pierwszej linijki do sekcji pliku [GameEvents]. Jeżeli powtarzają się zdarzenia, wypadałoby je usunąć (będą się powtarzać, jeżeli wcześniej zmienialiśmy ustawienia klawiszy dla cast spell lub smart cast spell).

Dlaczego się trudzić z ustawianiem zarówno Smart Castów, jak i zwykłych Castów?
Otóż, może nam się kiedyś przydać przypomnieć sobie zasięg Skillshotów czy coś, dlatego dobrze byłoby mieć kombinację dla zwykłego castu pod ręką.

Dlaczego w pliku mam ustawione np. "evtCastSpell4=[r][Shift][r]" a nie "evtCastSpell4=[Shift][r]"?
Gdybyśmy ustawili po prostu [Shift][r], wtedy pod zaklęciem pod klawiszem [r] znajdowałby się podpis "S" (jak shift). Przy kombinacji [r][Shift] podpis jest właściwy ("R"), ale ta kombinacja nie działa. [r][Shift][r] działa jak trzeba i ma właściwy podpis pod czarem. Jeżeli nie zależy wam na podpisach, można po prostu wpisać [Shift][r].

Jeżeli ktoś uważa, że można by powyższy tekst przeredagować na jakiś poradnik, czy coś, ma pozwolenie na wykorzystanie go do takowych celów. Jeżeli ktoś uważa, że można by napisać to przystępniej, to niech to zrobi ;)

EDIT (15-09-2011): Najnowszy patch zmienił ścieżkę do pliku z konfiguracją (zamiast folderu 0.0.0.71 jest teraz katalog 0.0.0.73)
EDIT2 (11-04-2012): Ścieżka folderu zmieniła się
(This post was last modified: 10-04-2012 23:37 by MugoX.)
11-09-2011 16:54
Find all posts by this user Quote this message in a reply
punio7 Offline
*

Posts: 1.019
Joined: Jan 2011 {socialsites}


Post: #98
RE: League Of Legends
Żeby zachęcić do wieczornego wbijania na forumowe mumble daję paczkę trzech dzisiejszych gier, w które graliśmy.
http://www.speedyshare.com/files/30359969/replays.rar

Do ostatniej gry załączam screenshot (wroga drużyna była full AD):
[Image: thornmail.th.jpg]

[Image: 88440151.gif]
(This post was last modified: 17-09-2011 21:17 by punio7.)
17-09-2011 21:06
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
HBO99 Offline
*

Posts: 33
Joined: Jul 2011 {socialsites}


Post: #99
RE: League Of Legends
Też gram w lola osina99 (15lvl) ale chyba zrobię drugie konto
a wiecie czym jest spowodowany spadek FPS bo miałem 60 a teraz mam 40
ale to spowodowane pewnie nowymi teksturkami czy coś
edit.
Po prostu jakiegoś laga wtedy miałem i cieło

Zapraszam na mój kanał ;D
http://www.youtube.com/user/TheRabittor?feature=mhee
Oglądanie "Zagrajmy w" to dopiero początek
I wpadnijcie do mojego tematu
(This post was last modified: 18-09-2011 07:57 by HBO99.)
18-09-2011 06:53
Find all posts by this user Quote this message in a reply
punio7 Offline
*

Posts: 1.019
Joined: Jan 2011 {socialsites}


Post: #100
RE: League Of Legends
http://www.own3d.tv/video/200987/Saintvi..._NEW_META_

Jungle Veigar by Saintvicious. Trollowanie w LoLu weszło właśnie na wyższy poziom.

[Image: 88440151.gif]
18-09-2011 09:53
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  League of Legends US czy EU poziom graczy Taoczin 32 11.762 02-03-2012 20:49
Last Post: Moje Granie
  League of Legends - podział serwera EU Falc00n 8 3.046 01-07-2011 00:54
Last Post: MrArroniro

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 25 Guest(s)
Strona główna | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication | Forum GTAV.net.pl - Grand Theft Auto 5