(28-02-2013 19:36 )Mandero Wrote: Ja osobiście uważam, że nowy wygląd YouTube zmienił troszeczkę system subskrypcji w przypadku największych kanałów takich jak Blowa, skkfa czy Rocka, przez co są one dużo częściej forsowane w proponowanych i łapią bardzo dużo subskrypcji (często bardzo szybko nieaktywnych) z dziedziny polecają-zasubskrybuję.
Jednak nie o tym głównie był ten film. Rock mówi o tym, że młodych twórców zabija Minecraft oraz osoby wypromowane na kwejkach i tak dalej. Określa swój content jako wartościowy (vlogi, filmy z najnowszych gier w formie recenzji, serie z gier na które jest hype takich jak LOL, Don't Starve, BF3 oraz sponsorowane) i prosi aby nie określać jego materiałów mianem gówna, a sekundę wcześniej mówi o tym, że każdy ma prawo nagrywać to na co ma ochotę i co mu sprawia przyjemność.
Jeżeli chodzi o zabijanie młodych twórców. Szczerze mówiąc, jeżeli ktoś tworzy materiały z Minecrafta to znajdzie on widzów, którzy chcą oglądać tego Minecrafta. Nikt widzów nie traci. Tutaj jakaś 'konkurencja' jest jedynie pomiędzy Minecraftowym gronem, zamyka się ona w szczelnym kółeczku. Osobiście mi się wydaje, że dużo bardziej o ironio młodych Twórców zabijał sam Rock, a nie Majnfagi, ponieważ jeśli dobrze pamiętam, przez lwią część czasu wrzucał recenzje oraz materiały z najnowszych tytułów po premierze, ponieważ jego materiały zdobywały większość wyświetleń, a nie młodych, ambitnych twórców z innych gier (:
W tym momencie, jeżeli nie wrzuca się czegoś czego na polskiej scenie YT jest mało/ w ogóle nie ma, to raczej nie da się wybić ponad 100 widzów. Wyjątkami są oczywiście popularne tytuły , które pożądane są zawsze i w każdej formie. MC, BF, LoL ,etc.
Albo wytrwałość, która w założeniu jest taka- "Ponagrywam z rok, nie zważając na ilość widzów, będę się starał jak mogę, aby jakość audio/wideo i komentarza była jak najlepsza i przy okazji się doszkolę". Przynajmniej ja sobie tak założyłem i koniec "kropka".
Drugim znanym wszystkim sposobem jest tzw. "wypromowanie", czyli nagrywanie materiałów ze znanymi osobistościami takimi jak Ty,czy ktokolwiek 20k subów wzwyż. Wtedy subówka sama leci, a przy okazji sami wkraczamy w grono tych "większych".
Stety/Niestety, jeżeli nie ma się odpowiednich "znajomości", to raczej nie ma większych szans na nagranie materiałów z popularniejszymi osobistościami, takimi jak np. Ty.
Nie pamiętam czy Rock ujął to w swoim materiale, ale moim zdaniem nawet teraz kontakt ze sławnymi YouTuberami, a widownią osiągnął coś koło 0.1 % szansy na odpowiedź na prywatną wiadomość, czy komentarz. Rzadko zdarza się, że ktoś sławny czyta maile swoich widzów i na wszystkie odpowiada.
Krok w przód (jak na razie tylko u niego to zauważyłem), uczynił Gimper załadając Aska, gdzie bardzo często odpowiada na pytania udzielane mu przez właśnie ten serwis. Chwała mu za to. Mam nadzieję, że inni YouTuberzy także pójdą w tym kierunku, a Ask jest całkiem dobrą aplikacją do właśnie tego typu rzeczy.