Post Reply 
Wiedźmin 2
Author Message
Mide Offline
*

Posts: 117
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #91
RE: Wiedźmin 2
Przeszedłem grę, zajęło mi to około 30 godzin - czemu? Wszystkie questy poboczne wykonane, mało tego 2 razy cofałem się z aktu następnego do poprzedniego bo się okazało że jakiegoś wykonać nie mogę - przykro mi jestem perfekcjonistą jeśli chodzi o granie w takie gry, jak widzę fail w quescie bo skończyłem akt przedwcześnie to mnie krew zalewa i wracam (głupota? może ale potem nie mam problemu z przeciwnikami bo wbity maksymalny dostępny poziom mam na daną chwilę). Muszę zacząć jeszcze raz tę grę od 1 do 2 i odpowiednio pokierować bohatera, bo pozostałem neutralny a okazuje się że przydałoby się jednak opowiedzieć po jednej ze stron.

Co do samej gry, tak boli mnie że jak używasz uniku w postaci "turlania po ziemi" to nie omijasz przeciwników jak Cię w krąg wezmą - czemu? A prawa fizyki jak pisał Mordon to gdzie są? Jak się rozpędzisz i poturlasz po ziemi to nawet Pudziana byś poruszył może byś mu krzywdy nie zrobił ale na pewno zostałby odepchnięty - (w bok nie do tyłu, chyba żeby się spodziewał tego uniku)

Co do "adrenaliny" - uwaga spojlery
w alchemii jest zdaje się takie gówienko jak adrenalina (muszę zajrzeć dokładnie do gry to potem opisze o co mi chodzi dokładnie) wnerwia mnie fakt iż po nałądowaniu w walce i użyciu klawisza "x" aby użyć ciosu kończącego ekran zaczyna rozmazywać się średnio co 2 sekundy na pół sekundy - nie wiem co za idiota wymyślił takie coś, o tyle o ile w walce sprawdza się to genialnie (Geralt się wściekł adrenalinka leci, jeszcze np go zatruli bo ten efekt też jest przy rozmyciu) to po samej walce już nie znika - czemu? Jasny gwint przecież wady wzroku się dorobię.


UWAGA K@%$^%# SPOJLER WIELKI JAK CHOLERA! (special for K3rnel :) ) \|/

Co do walki końcowej - ała, co to miało być? ard szybki szybki mocny mocny mocny powtórz razy 2 i masz mięsko leżące na ziemi. Next time poleci trudny poziom mam nadzieje że będzie bardziej wyzywający. Bo i owszem pisałem że na początku było trudno nawet na łatwym ale jak już dostałeś kilka poziomów i wydałeś (teraz nie pamiętam czy 1 czy 2 trzeba było) pkt w pierwszy skill sztuk wiedźmińskich od centralnego kółeczka skilli, co odblokowało resztę drzewek i poleciałeś trochę w szermierkę, robiło z walki dosłownie napierdzielanie po klawiszu myszki jak leci (spróbujcie sami wydać około 10 pkt w szermierkę i zmieńcie broń na jakąś lepszą bodajże ok. 20 dmg to już się zrobiło diabelnie łatwo).

UWAGA K@%$^%# SPOJLER WIELKI JAK CHOLERA! /|\



Ogólnie podtrzymuje ocenę 7,5 na 10 jest kilka rzeczy które boli i kilka rzeczy które uważam za fajne (wymienione w postach powyżej więc powtarzać nie będę).


Jedno jest pewne jak zamierzają wydać 3 część a (Uwaga Spoiler!!) na to wygląda na końcu dwójeczki to muszą poważnie się zastanowić na balansem. I dajcie kurna możliwość oszustwa w grze w kości!! Gdzie te kości z odrobiną wosku!? :D

Kończę mój przydługi wywód na temat W2, może jak będzie mi się chciało to zbiorę wszystko w jeden post ale to najpierw się zajmę wysłaniem reszty LP Mass Effecta a potem się przyjrzę dokładnie co i jak się dokładnie nazywa w drzewku i tu umieszczę.

Pozdrawiam
Mide

kanał: http://www.youtube.com/user/MideStorm
(This post was last modified: 21-05-2011 23:53 by Mide.)
21-05-2011 23:22
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #92
RE: Wiedźmin 2
@Kernel
Wiesz, ostatni raz powtórzę - skoro chcesz konfrontacji, to mogę podać stosowne namiary. Nie będę zaśmiecać tematu, bo losowy użytkownik baaaawuje na moje posty.

***

Fakt, posłuchanie Geralta mówiącego, że balista powinna pomóc przekracza poza możliwości gracza. No po prostu nie da rady!
Efektownych dialogów także nie widziałem. Jak dotąd jest słabiej niż w ME2.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
(This post was last modified: 21-05-2011 23:25 by Lavos.)
21-05-2011 23:23
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kern3l Offline
*

Posts: 589
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #93
RE: Wiedźmin 2
(21-05-2011 23:22 )Mide Wrote:  Przeszedłem grę, zajęło mi to około 30 godzin - czemu? Wszystkie questy poboczne wykonane, mało tego 2 razy cofałem się z aktu następnego do poprzedniego bo się okazało że jakiegoś wykonać nie mogę - przykro mi jestem perfekcjonistą jeśli chodzi o granie w takie gry, jak widzę fail w quescie bo skończyłem akt przedwcześnie to mnie krew zalewa i wracam (głupota? (...) )

Ależ skąd, wyciskasz ostatnie soki ;> Sam żałuję, że za późno się zorientowałem, że olałem kontynuację questa odnośnie podbitych ludzi (z Prologu).

(21-05-2011 23:22 )Mide Wrote:  Co do samej gry, tak boli mnie że jak używasz uniku w postaci "turlania po ziemi" to nie omijasz przeciwników jak Cię w krąg wezmą - czemu? A prawa fizyki jak pisał Mordon to gdzie są? Jak się rozpędzisz i poturlasz po ziemi to nawet Pudziana byś poruszył może byś mu krzywdy nie zrobił ale na pewno zostałby odepchnięty - (w bok nie do tyłu, chyba żeby się spodziewał tego uniku)

Mnie jeszcze bardziej dziwi to, że czasem są widoczne luki, a i tak nie można uciec, bo koliduje...

(21-05-2011 23:22 )Mide Wrote:  Co do "adrenaliny" - uwaga spojlery
w alchemii jest zdaje się takie gówienko jak adrenalina (muszę zajrzeć dokładnie do gry to potem opisze o co mi chodzi dokładnie) wnerwia mnie fakt iż po nałądowaniu w walce i użyciu klawisza "x" aby użyć ciosu kończącego ekran zaczyna rozmazywać się średnio co 2 sekundy na pół sekundy - nie wiem co za idiota wymyślił takie coś, o tyle o ile w walce sprawdza się to genialnie (Geralt się wściekł adrenalinka leci, jeszcze np go zatruli bo ten efekt też jest przy rozmyciu) to po samej walce już nie znika - czemu? Jasny gwint przecież wady wzroku się dorobię.

Jak wcześniej pisałem, już grafika "ultra" ma takie bloomy i "głębie widzenia", że można sobie wzrok popsuć.

(21-05-2011 23:22 )Mide Wrote:  Co do walki końcowej

O fu! To tutaj było wrzucić wielki "SPOJLER!" ;]

(21-05-2011 23:22 )Mide Wrote:  Kończę mój przydługi wywód na temat W2, może jak będzie mi się chciało to zbiorę wszystko w jeden post ale to najpierw się zajmę wysłaniem reszty LP Mass Effecta a potem się przyjrzę dokładnie co i jak się dokładnie nazywa w drzewku i tu umieszczę.

O, a jak Ty porównujesz ogólnie W2 do ME2 (jeśli grałeś w dwójkę), ze szczególnym uwzględnieniem porównania dopracowania pracy kamery w dialogach itp.?





(21-05-2011 23:23 )ModronCube Wrote:  Wiesz, ostatni raz powtórzę - skoro chcesz konfrontacji

Po czym sądzisz, że chcę gdziekolwiek to kontynuować? Nie przyjmujesz do wiadomości krytyki i nie chcesz komentować tej kwestii - a właśnie na komentarz czekam. Skoro nie i "Idc", to temat zamknięty.

(21-05-2011 23:23 )ModronCube Wrote:  Fakt, posłuchanie Geralta mówiącego, że balista powinna pomóc przekracza poza możliwości gracza. No po prostu nie da rady!
Efektownych dialogów także nie widziałem. Jak dotąd jest słabiej niż w ME2.

Zatem muszę wreszcie zagrać w ME2, skoro to nie jest efektowna praca kamery. Z balistą przecież chodziło o jej lokację.

<object type="text/html" data="http://bit.ly/ofoRM0" width="100%" height="125px"></object>
21-05-2011 23:47
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lavos Offline
*

Posts: 1.111
Joined: Nov 2010 {socialsites}


Post: #94
RE: Wiedźmin 2
Heh, tak to sobie tłumacz, zabawny jesteś.

**
Odkąd lokacja była liniowa, z oczywistą ścieżką, najazd nie był potrzebny. Nie wydaje się potrzebny gdziekolwiek jak na razie. Tylko pokazuje oczywiste, świecące skrzynki czy oczywistych NPC.
Ogólnie coś mało dialogów w tej grze. Ani nie pogadasz o swoim zadaniu z wieśniakiem, weźmiesz na spytki co sądzi o kimś, gość, któremu przed chwilą połamałeś nos będzie miał to gdzieś..tanieje ten gatunek coś.

[Image: kaos.gif]
Wiatry w mojej głowie prowadzą mnie.
21-05-2011 23:54
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Mide Offline
*

Posts: 117
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #95
RE: Wiedźmin 2
(21-05-2011 23:47 )Kern3l Wrote:  Jak wcześniej pisałem, już grafika "ultra" ma takie bloomy i "głębie widzenia", że można sobie wzrok popsuć.
Tylko że ja gram na wysokiej zaledwie :P - a to mi się wydaje jest błąd gry bo ten efekt powinien znikać po wyjściu z zagrożonego terenu


(21-05-2011 23:47 )Kern3l Wrote:  O fu! To tutaj było wrzucić wielki "SPOJLER!" ;]

Late but done - thx to you, and sorry :(

(21-05-2011 23:47 )Kern3l Wrote:  O, a jak Ty porównujesz ogólnie W2 do ME2 (jeśli grałeś w dwójkę), ze szczególnym uwzględnieniem porównania dopracowania pracy kamery w dialogach itp.?

Oczywiście że grałem w ME2 - całe 38 razy - wycisnąłem z tej gry 90% (tych 10% zapewne nigdy nie odnajdę może ich nie ma ale wydaje mi się że coś jeszcze jest do odkrycia, mam takie przeczucie :D)

Wg mnie co do dialogów to W2 sssssssie czemu? Kilka razy miałem akcje że miast mojego bohatera było widać ścianę lub wnętrze pobliskiego kufra, o ile nie ma to wielkiego znaczenia dla samej gry - to wnerwi jak jasna cholera.

Ogólnie w ME 1 i 2 jedyne co mnie bolało to to że czasem wleciałem w ścianę i wyjść z niej nie mogłem. W wiedzminach mi się to nie zdarzyło ALE, kamera świruje w dialogach i często gęsto w walce. Zwłaszcza nie rozumiem czemu mając kogoś namierzonego Geralt czasem biegł z kontynuacją combosa w przeciwnym kierunku na kogoś innego co powodowało zawirowania kamery - a jeśli jeszcze spamowałem przy tym LPM to zdarzyło mi się raz że Geralt wyglądał jakby nie wiedział w którą stronę podbiec to rush na jedną osobe a to rush za plecy w drugiego wojaka.

Osobiście wole ME ale nie jestem tutaj obiektywny bo po prostu się "zakochałem" w fabule z ME a Wiesia tylko lubię :P

kanał: http://www.youtube.com/user/MideStorm
22-05-2011 00:02
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Kern3l Offline
*

Posts: 589
Joined: Mar 2011 {socialsites}


Post: #96
RE: Wiedźmin 2
(22-05-2011 00:02 )Mide Wrote:  
(21-05-2011 23:47 )Kern3l Wrote:  Jak wcześniej pisałem, już grafika "ultra" ma takie bloomy i "głębie widzenia", że można sobie wzrok popsuć.
Tylko że ja gram na wysokiej zaledwie :P - a to mi się wydaje jest błąd gry bo ten efekt powinien znikać po wyjściu z zagrożonego terenu

Jak wcześniej pisałem - ja też gram na wysokich i są naprawdę wystarczające. Tylko ATI oczywiście cienie psuje (nie tylko w tej grze)... Może spatchują to wreszcie w sterownikach.

(22-05-2011 00:02 )Mide Wrote:  
(21-05-2011 23:47 )Kern3l Wrote:  O fu! To tutaj było wrzucić wielki "SPOJLER!" ;]

Late but done - thx to you, and sorry :(

Nie ma za co - zauważyłem tylko coś o aard. Nie tylko Ty narzekasz na końcówkę, więc nieszczególnie mi się do niej śpieszy.

(22-05-2011 00:02 )Mide Wrote:  
(21-05-2011 23:47 )Kern3l Wrote:  O, a jak Ty porównujesz ogólnie W2 do ME2 (jeśli grałeś w dwójkę), ze szczególnym uwzględnieniem porównania dopracowania pracy kamery w dialogach itp.?

Oczywiście że grałem w ME2 - całe 38 razy - wycisnąłem z tej gry 90% (tych 10% zapewne nigdy nie odnajdę może ich nie ma ale wydaje mi się że coś jeszcze jest do odkrycia, mam takie przeczucie :D)

Wg mnie co do dialogów to W2 sssssssie czemu? Kilka razy miałem akcje że miast mojego bohatera było widać ścianę lub wnętrze pobliskiego kufra, o ile nie ma to wielkiego znaczenia dla samej gry - to wnerwi jak jasna cholera.

Heh, ja miałem raz zbliżenie na krągłości Triss ;> W sumie jeśli chodzi o przeszkadzające tekstury - to jest problem. Chyba nawet w W1 (i wielu innych grach) jak tekstury były zbyt blisko gracza, to stawały się (pół)przezroczyste.

(22-05-2011 00:02 )Mide Wrote:  Ogólnie w ME 1 i 2 jedyne co mnie bolało to to że czasem wleciałem w ścianę i wyjść z niej nie mogłem. W wiedzminach mi się to nie zdarzyło ALE, kamera świruje w dialogach i często gęsto w walce. Zwłaszcza nie rozumiem czemu mając kogoś namierzonego Geralt czasem biegł z kontynuacją combosa w przeciwnym kierunku na kogoś innego co powodowało zawirowania kamery - a jeśli jeszcze spamowałem przy tym LPM to zdarzyło mi się raz że Geralt wyglądał jakby nie wiedział w którą stronę podbiec to rush na jedną osobe a to rush za plecy w drugiego wojaka.

Osobiście wole ME ale nie jestem tutaj obiektywny bo po prostu się "zakochałem" w fabule z ME a Wiesia tylko lubię :P

W walce mi się nie zdarzyła błędna praca kamery, ale zdarzyło mi się dwukrotnie zwisnąć w ścianie. Ech, bugi.

<object type="text/html" data="http://bit.ly/ofoRM0" width="100%" height="125px"></object>
22-05-2011 00:25
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Zwaniec Offline
*

Posts: 20
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #97
RE: Wiedźmin 2
Hm... LP z Wiedźmina 2 jest niezwykle trudne do oglądania... zwłaszcza jeśli samemu się gra w tą grę. Produkcja jest na tyle nieliniowa iż trudno siąść sobie wygodnie przed monitorem i zobaczyć "jak to inni przechodzili tą produkcję i reagowali na przedstawione wydarzenia i sytuacje które ja doświadczyłem", gdyż może się okazać, że będziemy oglądać niemal zupełnie coś innego, a tym samym zepsujemy sobie część zabawy w której to sami mogliśmy jeszcze kiedyś uczestniczyć. No, chyba, że ktoś nie zamierza w Wiedźmina 2 w ogóle grać, ale to już inna para kaloszy (dodatkowo zbyt niebezpiecznie zbliżamy się do nazbyt "filozoficznego" tematu pod tytułem "czego oczekuję od LP" ).
10-06-2011 21:08
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Sworson Offline
*

Posts: 139
Joined: May 2011 {socialsites}


Post: #98
RE: Wiedźmin 2
Krótki ten Wiesiek. Caldern87 skończył go w 59 partach.



(This post was last modified: 16-06-2011 06:35 by Sworson.)
16-06-2011 06:34
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Zwaniec Offline
*

Posts: 20
Joined: Jun 2011 {socialsites}


Post: #99
RE: Wiedźmin 2
Lodzik69 zakończył drugiego Wieśka w 48 odcinkach :) ...





Długość video naprawdę różna (na ogół około 20 minutowa).

Z drugiej zaś strony, Toegoff jest jeszcze w akcie II na odcinku numer 74 (średnia długość to 15 -20 minut).





Z tego można wnioskować, że wiele zależy od tego jak kto gra, a sama produkcja CD PROJEKT Red nie jest aż taka krótka :cool: ...
16-06-2011 20:16
Find all posts by this user Quote this message in a reply
punio7 Offline
*

Posts: 1.019
Joined: Jan 2011 {socialsites}


Post: #100
RE: Wiedźmin 2
Gry z serii Might and Magic nie były krótkie, a one wymagało ponad 300 części.

[Image: 88440151.gif]
16-06-2011 20:34
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Wiedźmin 1. Selevan 14 4.880 22-04-2012 20:09
Last Post: Infelicity

Forum Jump:


User(s) browsing this thread:
Strona główna | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication | Forum GTAV.net.pl - Grand Theft Auto 5